maanantai 8. huhtikuuta 2013

PIENI HAAVERI

SAKDAÖ
sfasas
Tänään tosiaan uhmasin vähän liukkaita kelejä ja kävin hakemassa postista muutamat paketit, skootterilla. Jossain vaiheessa matkaa tuli löydettyä itteni makaamasta keskeltä tietä, kypärä auki ja taju vähän kankaalla. Meni hetki ennenku mä tajusin mistään mitään ja tajusin nousta ylös keskeltä tietä. Pää osu älyttömän kovaa maahan.Toivoin sydämeni pohjasta, ettei yhtäkään autoa menny sillähetkellä ohi, luojan kiitos. Nyt kuus tuntia tän jälkeen olo alkaa olla lähes normaali, molemmissa polvissa tosin isot mustelmat ja pää sattuu, kun lensin pää edellä maahan..Mua pisti naurattamaan kun yritin koko illan tehä videopostausta, mut olin ihan sekasin päästä ja puhuin sanat väärissä paikoissa. Nyt mua alko oikeesti kiinnostamaan, vaikka epäilenkin poistaneeni ne yhessä vaiheessa muistikortin täysinäisyyden vuoks!

23 kommenttia:

  1. ompa ihanat vaatteet ! :) ja onneks ei käyny pahemmin, hui !

    VastaaPoista
  2. Heeeei, sillä riskillä että kuulostan äidiltä, remmi kiinni, päätä ei helpolla korjata :) nimim. itse 3 kertaa mopolla kaatunut niiden 3 vuoden aikana kun sillä suhasin ja kypärä pelasti. Sulla on muuten selkeät aivotärähdyksen merkit, vinkkaa vanhemmille että pitää sua silmällä :)

    Kerran liu'uin itse pidemmän matkaa raitiovaunukiskojen ansiosta ja lähetettiin lääkärin kautta kotiin, mutta lievällä aivotärähdyksellä selvittiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä ton tiiän, en vaan ikinä opi muistamaan laittaa sitä kiinni. Mut oikeessahan sä oot jokaikisessä asiassa, pitäis varmaan liimata lappu kypärään:-D mä en ite oo ees missään vaiheessa aatellu että mulla aivotärähdys ois, kun en oo ikinä kokenu. Mä selitin poikaystävälle, miten lauseitten muodostus on vaikeeta puhuessa, sattuu pää ja oksettaa ja se sano suoraan, et mulla voi olla aivotärähdys. Mut kai se sit jonkinlainen lievä on, kun ilmeni niin paljon hassuja juttuja! Voi apua, toivottavasti oot ihan kunnossa, ihan kamalaa kuultavaa.. <3

      Poista
    2. Kylläkyllä, pikkukiviä vaan napsittiin pois tuosta kyljistä ja säikähdyksellä selvittiin :) Elementit pahemmalle oli jokaisella kolmesta kerrasta kun Helsingin keskustassa ajettiin... Voin siis toimia varoittavana esimerkkinä!

      Poista
    3. Voi apua oikeesti, tän postauksen kommenttien jälkeen rupesin kyllä aattelemaan enemmän ja oonkin koko illan miettiny kaikenlaista elämään liittyvää! Vaikka toi sun esimerkkis ei ollu mitään kivointa kuultavaa, eikä varmastikkaan ees kivaa koettavaa, oon ilonen että tulit kommentoimaan. Säkin oot yks osasyy, jonka jälkeen mun aattelu eteni vähän pidemmälle kuin yhteen "mitättömään" kaatumiseen. Kiitos ja tsemppiä tulevaisuuteen sulle! ♥

      Poista
  3. Voi kauhistus..mitä olisi voinut käydä :/ mut onneks selvisit <3 (:

    VastaaPoista
  4. Apuaa onneks ei käynyt pahemmin!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeessa oot, tais ne muutamat suojelusenkelit olla mukana, heh:-)

      Poista
  5. O__o kauheeta noora!! onneks oot kunnos!!! oivoi :((


    p.s. ihana asukokonaisuus (:

    VastaaPoista
  6. Oon nii älyttömän ilonen et sulle ei käyny mitään! En haluis kans täst asiast sen enempää sulle sanoo mut oikeesti kannattaa laittaa se remmi kiinni.. mun kaveri ajo marraskuussa mopolla remmi auki, kaatu ja ei selvinny.. En haluu et sulle tai kenellekkään muullekkaan käy niin :)

    Ihana toi asu ja oot kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tuntuu, et tän kerran jälkeen mä muistan ikuisesti laittaa sen kiinni. Kuulin jokaikiseltä kaverilta kunnon saarnan tän päivän aikana ja ymmärsin, että ne oikeesti välittää vaan sillätavalla! Mä oon tosi pahoillani tosta sun kaverille sattuneesta jutusta :-( ♥ Tiiän hengenlähdön olevan mahollinen missä tahansa tilanteessa, muttei sitä silti tuu ajateltua ennenkuin oikeesti käy jotain. Mä parannan tapani oikeesti, sä voit luottaa siihen ihana ♥!

      Poista
    2. En ois itekkään halunnut saarnata aiheesta tai mitään, mutta en vaan voinut olla sanomatta koska oot mulle tärkee <3 ja ei sille marraskuun tapahtumalle voi mitään ja oon oppinut elämään sen asian kanssa ja oon kiitollinen niistä muistoista Jossun kanssa, mutta kiitos Noora <3

      Poista
    3. Anu rakas, tiiän ettei ykskään mulle tästä aiheesta sanonut tehny sitä vittuillakseen, vaan syystä että välittää älyttömästi. Ei kukaan halua ees pahimmalle vihamiehelleen kuitenkaan mitään noin kamalaa, eikä varsinkaan läheiselleen. Oon pahoillaan, jos nostin sulle muistot pintaan tässä vaan oman tyhmyyteni takia.. Kaikki ei saa kahta mahollisuutta, tai välttämättä ollenkaan mahollisuutta oppia virheistään :-(

      Poista
    4. Ei haluukkaan <3 mut voi Noora ei sun tarvii olla pahoillaan :) ihan hyvä että kirjoit tän tänne, koska nä kommentit ja kaikkien muidenkin puheet tästä vaan avaa silmiä ja niistä näkee kuinka moni oikeesti välittää! kaikki ei saa mahdollisuutta, mutta sä sait, onneksi! Eli ollaan nyt vaan siitä iloisia <3

      Poista
    5. Oot ihan oikeessa, pidin tätä vielä eilen aika pienenä kaatumisena, enkä osannu suhtautua ollenkaan vakavasti. Jo ekojen kommenttien jälkeen rupesin miettimään, että mulle ois voinu käydä pahemminkin loppujenlopuks. Ja siinä kamalammassa vaiheessa ois ollu aika pientä tässävaiheessa oleva kipeä leuka, muutamat mustelmat jaloissa ja kipee pää :-( Voi vitsi Anu, säki oot osasyy siihen, että mun silmät avautu isommiks. Ite ei aina välttämättä tajuu asioitten vakavuutta, mut onneks on ihmisiä, jotka jaksaa vääntää asioita rautalangasta.. Kiitos siitä ♥

      Poista
  7. Mitä meikkivoidetta käytät (vai käytätkö) kun ihosi näyttää oka kuvassa niin täydelliseltä!:O.

    VastaaPoista
  8. Voi ei apua onneks oot kunnossa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks mä voin tässävaiheessa sanoa vielä olevani! Ehin jo säikähtää pahemman kerran ja toivottavasti ei toista kertaa tarviikkaan säikähtää! :/

      Poista
  9. Voi ei apua onneks oot kunnossa <3

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)