lauantai 27. huhtikuuta 2013

POSTAUSTAUKOA

Kollaasit9
IMG_5261
roosa
Pientä postaustaukoa ollu ilmassa, kun edellisestä aikaa kulunut jo lähes viikko! Tää ei oo kovin mun tapasta ja monet päivät oonkin harmitellut, kun en oo kerinnyt kotona istumaan tai järkkäriä käyttämään kovinkaan ahkerasti. Oon stressannu ensvuotta jo etukäteen, siihen on ängettävä niin paljon kissanristiäistä, vanhojentansseja, ajokoulua, ylppäreitä, 18-vuotissynttäreitä ja pieniä matkojakin on tiedossa! Sairaalassakin on tultu taas käytyä monesti, mut mulla kävi pieni kämmi tän stressin keskellä. Mua ei oo koulussa kovinkaan tiheesti alkuviikkoa lukuunottamatta näkyny ja torstainakin lähin kesken koulupäivän purkamaan ärsytystä toiselle puolelle kaupunkiin shoppailemaan ja siinä samassa unohdin kokonaan mun tärkeet sairaalakäynnit siltä päivältä. Mulla on verenpainetauti just todettu ja tuntuu pahalta, miten tää vaikuttaa muhun ja joonaksen enemmän, kuin muhun itteeni. Pitää tehä niin paljon muutoksia meiän elämisessä ja äh, tulee olemaan vaikeeta! Onneks eilinen sai sentään jotain piristystä elämään ja tän aamunen herätys laitti kyllä mielen virkeeks :-D Kivaa viikonloppua vielä tässävaiheessa!

6 kommenttia:

  1. vooi ku oot nii ihanan laiha (:
    voiei, koita jaksaa kaikesta huolimatta..:/
    kiitos samoin hyvää viikonlopun jatkoo :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä jaksan, toivottavasti meiän suhdekkin haha :-) Noei, mutta jos mä jotain oon oppinu, niin vaikeudet vahvistaa suhdetta älyttömästi kohti parempaan päin. Kiitos paljon, sä se jaksat aina laittaa tsemppiä kehiin kommenteillas!

      Poista
  2. Oho, mites sulla semmonen? Oot tommonen hoikka ja ilmeisesti (??) ihan ulkoisesti terveeltä näyttävä nuori nainen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hassuinta tässä on se, ettei multa löydy ylipainoa, en polta ollenkaan, en juo kahvia, enkä mä syö kovinkaan rasvasta tai suolasta ruokaa, jotka on yleisimpiä tunnusmerkkejä tälle :-D

      Poista
  3. Voii tsemppia ihana! <3 Mistä oot muuten ostanut noi housut? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja cubuksesta pari kuukautta sitten, mut kävin muutama päivä sit kattomassa ja noita löytyy sieltä edelleen :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)