keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

SATA TÄYNNÄ

IMG_2044
IMG_1416
IMG_2103
...nimittäin bloggerin kautta rekisteröityneitä lukijoita! Aamulla meinasin pudota sängyltä huomatessani tilastojen näyttävän tasan sataa. Muutama kuukausi sitten, kun päätin jakaa tän ensimmäisen kerran facebookissa ja muutenkin paljastaa muillekkin kun kavereille tästä, mun lukijamäärä tais tuplaantuu kertaheitolla. Muistan edelleen ne ekat hetket linkkaamisen jälkeen, kun mä paniikissa puhuin kaverin kanssa facebookissa sen olevan pelottavaa, etten enää tiedä yhtään ketä kaikkia sieltä lukee tätä, kun ennen lukijat tosiaan rajottu ihan vaan kavereihin.

Bloginkirjottamisesta on tullu enemmän "se mun juttu" ja tänne on ihanaa tulla raskaan päivän jälkeen purkamaan mieltä ja fiiliksiä. Yks parhaimpia asioita on myös se, miten huonona päivänä saadut kommentit onnistuu piristämään ihan älyttömästi - ja yleisesti ihan jokanen kommentti, jonka mä luen pariinkin kertaan. Oon sitä mieltä, että jokanen purkaa stressiään omalla tavallaan esimerkiks tanssimalla, laulamalla, soittamalla ja mä kirjottamalla tätä blogia. Tällähetkellä tuntuis oudolta käyttää illat johonkin muuhun, kun muitten blogeja ja omaa blogia kirjottaen. Enkä mä tiedä osaisinko mä edes olla kirjottamatta tätä, niin tärkeetä tästä on mulle tullu!

Tähän loppuun vielä älyttömän iso kiitos jokaikiselle lukijalle ja vielä siitä, että meno on pysyny tosi asiallisena täällä, eikä sellasia tyhmiä kommentteja oo vielä sadellut. Ja vielä että oisko teillä jotain postausehdotuksia näitten iänikuisten asu-ja ruokakuvien rinnalle? Mä otan ilomielin vastaan ideaa ja kritiikkiä suunnasta jos toisestakin :-) 

7 kommenttia:

  1. vesimelonit ja viinirypäleet on just mun lempi hedelmii <3 mie puran ressiä tanssimiseenki, olin just tnä zumbas..:)

    postausehdotus: video tai jos et videota halua tehdä niin vaikka meikkityylinen postaus tai vaikka jostain erityisestä päivästä, parhaasta kaveristasi tai vaikka "mynight" postaus kuvina :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älyttömän hyvä, et oot löytäny itelles tollasen kivan harrastuksen! Ja mä voin yrittää totuttaa itteni ajatukseen videosta, täytyy kerätä vaan vähän rohkeutta hah :-D mut iso kiitos ideoista, laitan kaikki harkintaan!

      Poista
  2. Onneksi olkoon! Samaa odotellessa... :) (http://suuntaviiva.blogspot.com)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kyllä senkin aika tulee vielä ihan varmasti, usko pois ;-)

      Poista
  3. haha mulla vaan tasan neljä lukijaa, tosin en tiedä kuka neljäs on ko ei suostu näyttämään nimeä :'D mut onnea :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä se lähtee meri, jos ei vielä tänään, niin toisena päivänä! :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)