lauantai 13. huhtikuuta 2013

VIIMEÖISET HÖPINÄT

IMG_2617
IMG_3589
IMG_3596
IMG_3273
Mun poikaystävä hoki mulle päivittäin monen päivän ajan, että mun blogikuvista puuttuu jotain. Kovasti mä yritin kysellä että mitä, mut vastaukseks sain aina saman: "En mä itekkään tiiä, mut yritän miettii tiistaiks vastauksen". Kerkesin jo miettiä moneen otteeseen, enkö miellytä yhtäkkiä enää Joonaksen silmää, onko mulla hiukset huonosti vai pelkästään huono valotus näissä. Kunnes tiistaina pitkän koulupäivän jälkeen löysin tän rontin makaamassa mun sängyllä ja kerto, että on keksiny sen puuttuvan jutun kuvista. Hetken päästä mun sylissä oli tää koru ja suklaata, enkä mä todellakaan tienny oisko pitänyt itkeä vai nauraa! Voi vitsi, oli kyllä päivän piristys ehdottomasti 

6 kommenttia:

  1. mistä tollasia miehiä saa! kuin söpöä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, ne taitaa yllättää aina silloin kuin vähiten sitä osais oottaa! :-)

      Poista
  2. voih miten ihana poikaystävä sulla <3 =)

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)