maanantai 6. toukokuuta 2013

EKA DUUNIPÄIVÄ

IMG_6402
Untitled
IMG_6419
IMG_6672
Untitled
Voiko jo ekan päivän jälkeen sanoa tykkäävänsä tästä hommasta? Musta nimittäin tuntuu, että toi on tällähetkellä mieluisinta hommaa, mitä mä voisin tehdä! Oon töissä lasten- ja nuorten kanssa ja on ihanaa päästä koulun jälkeen "tuulettelemaan" aivoja, sillä toi ei tunnu ollenkaan rankalta tai stressaavalta. Mun vakkaripaikkakin on meiltä ihan pienen matkan päässä. Näin äkkiseltään mä en keksi yhtään mitään huonoa puolta tästä ja ootan innolla seuraavaakin kertaa :-) Harvoin tällasta varmaan kuulee mun suusta, sillä oon maailman parhain välttelemään erilaisia työhommia. Nyt hierojalla käymisen jälkeen salkkareitten pariin ja jotain hyvää naamaan, niin mä oon täysin valmis iltaselle rentoutumisoperaatiolle (eli suomeks nukkumiselle)..

8 kommenttia:

  1. Millasta työtä teet? :) Kiva blogi :)

    http://eveendiary.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon lasten- ja nuorten parissa MLL:llä :-) Ja no, se mitä teen, riippuu ihan päivästä! Tänään vaikka käytiin yhen lapsen kanssa merenrannalla kävelemässä ja juostiin ympäri pihaa tutustuen toisiimme.. :-D Ei mulla oo semmosta virallista päivittäistä "työnkuvaa", vaan haluun mennä oikeestaan niitten lasten ehdoilla ja tehä semmosia niille kivoja juttuja, niinkun just käydä uimassa, leikkipuistossa, leffassa ja sen sellasta!

      Poista
    2. Kuulostaa sairaan kivalta! :)

      Poista
    3. Sitä se on! En ois tienny parempaa työtä koulun ohelle, enkä ois ikinä oikeesti uskonu saavani ton paikan :-)

      Poista
  2. Oi nam noita ruoka kuvia... Ja toi sun duunis kuulostaa iha unelma hommalta!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä oon :-) hain vaikka minne lastenohjaajaks yms, mut tää oli ehdottomasti se "omin" ja mieluisin! Kaverit vaan aina vitsailee, että niin lapsirakas ku oon, niin hullaannun tästä täysin ja rupeen miettimään jo omia tulevia lapsia haha :-D

      Poista
  3. hihii mieki kävin eilen hierojalla :)) lastenhoitajana..varmaa tosi ihanaa jos lapset vielä ei tyhjää kiukuttele,yms. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on niin ihanan rentouttavaa, että jos mä oisin tosi rikas, kävisin siellä päivittäin! :-D Totta, onneks mulle ei oo siunaantunu semmosia vielä tähän alkuun :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)