lauantai 18. toukokuuta 2013

HÄDIN TUSKIN PEPUN PEITTÄVÄ

Kuvakaappaukset3
IMG_1928
Ette varmasti usko, mut mä oon jo monta vuotta pitäny maksimekkoja järkyttävinä kaapuina ja vannonut, ettei sellasta ikinä mun vaatekaappiin eksyis. Kuitenkin muutama päivä sit kaupungilla ollessa nappasin ison kasan hassuja vaatteita sovitettaviks ja halusin vaan tietää miltä mä (reilut metriviiskymmentä) näytän mekossa, jossa on kangasta enemmän, kuin laki sallis. Mä en aio enää ikinä sanoa, ettei mun kaapista löydy jotain tiettyä, sillä tänä keväänä oon lämmenny paksupohjasille kengille, maksimekoille ja muillekkin ennen yökkäysrefleksin aiheuttaneille vaatteille! Tällähetkellä oon ihan varma, et tää asu herättää teissä samanlaisen refleksin, kun mussakin vielä muutama päivä sit :-D Pääasia kuitenkin, et mä ite tykkään älyttömästi tästä, eikä alennuksessa kympin hintakaan ottanu kukkarosta kovin isoa lommoa!

Ps. Oon vieläkin tosi epäileväinen tän käytön kanssa, sillä niinku poikaystäväkin sano, niin tää poikkee mun vaatteista hirmusesti!

4 kommenttia:

  1. Ääää,ihana mekko :) mistä toi on ?
    ja kivalta näyttää sun päälläs :) itekki joskus miettisin et miltä tollaset maximekot näyttää yli 160 senttisen päällä, mut hyvi ne mullekki sopii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lindexistä :-) Hyvä, etten oo ainut joka miettii tällasia! Suurimmassa osassa kaupassa maksimekot on ollu mulle valehtelematta puol metriä liian pitkiä varpaitten jälkeenkin, joten oli helpottava huomata aikuistenpuollella just oikeen pitunen...:-D Kiitos!

      Poista
  2. siis kui pitkä oot ?

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)