torstai 30. toukokuuta 2013

HÄDINTUSKIN KOULUA ENÄÄ JÄLJELLÄ

IMG_3614
page
Toisinaan päivät, jolloin peilistä kattoo eri ihminen kuin kuvissa on järkyttävää. Järkyttävää siinä määrin, etten ikinä tiiä kummalta mä oikeesti näytän, kun kuvat ja peili on kuin kaks eri taulua. Aurinko paistaa, aamu kello yheltätoista ja mä kirjotan tätä postausta loppuun, joka piti oikeestaan jo julkasta eilen. Jättiaamupala pitkän kaavan mukaan ja auringonottoa muutama tunti, kunnes mun lempparipoitsu pääsis koulusta ja suunnattais kuvausreissuille ympäri kaupunkia. Tällähetkellä mulla on vähän liiankin kevyt fiilis, ei stressiä mistään ja ihanaa voida vihdoin mennä miten huvittaa välittämättä miljoonista kokeista, joita kerkis tursuta ulos korvistakin. Koulua jäljellä ykkösenä enää kaks tuntia, kunnes mä oon enemmän kuin valmis kesälomaan, joka toivottvasti tuo paljon tullessaan!

8 kommenttia:

  1. ihanaa etten oo ainut joka tuntee noin, siis että kumpaa uskoa: peiliä vai kuvaa? :D se on niiin ärsyttävää :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, jollakin muullakin samanlaisii ongelmii :-D No mut kannattaa uskoa sitä, kummassa näyttää paremmalta, niin ei tuu huono mieli haha (..vielä kun tääkin iteltä onnistuis, enkä jäis murehtimaan niitä järkyttävännäkösiä kuvia)!

      Poista
    2. haha niinpä! määki aina jään murehtimaan niit järkyttäviä kuvia! ;( monta kertaa kattoo sitä kuvaa ja aattelee herrajumala, enkai mä ton näköne oo :D

      Poista
    3. Haha, valitettavasti niin tuttu fiilis! :-D

      Poista
  2. Noora oot ihana ja inspiroit mua! :) Tiiätkö miten saa ahdistuksen pois. Ahdistaa vaan koko ajan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua, mä en oo ikinä aatellu, et joku sais inspistä tästä blogista haha! Ihan mahtavaa kuitenkin kuulla tollasta, toi pistää miettimään ihan eri kannalta :-) Valitettavasti mä en taida olla se parhain ihminen auttamaan, kun ei multa löydy ollenkaan omakohtasta kokemusta tässä asiassa. Mä en tiiä yhtään, mikä sua ahdistaa, että onko se perhe, ystävät, parisuhde, raha vai oma elämä? Silti mä aattelisin, et paras ratkasu ois puhua siitä jollekulle, joka oikeesti välittäis ja kuuntelis sua. En tiiä - oisko sun parempi puhua sun ystäville vai jollekkin ulkopuoliselle, kunhan jollekkin nyt ensalkuun :-)
      Muista kuitenkin pysyä vahvana, sä selviit ihan varmasti tosta ahistuksesta yli! Josset vielä huomenna, niin jokupäivä kuitenkin, mikä on pääasia. Tollanen jatkuva ahistus ei tosiaan oo enää "tavallista elämää", mut voin luvata sulle, et puhuminen oikeen ihmisen kanssa auttaa ihan varmasti :-) Keep going, sä pystyt siihen! Tsemppiä paljon <3

      Poista
  3. minusta itteä ei voi oikee koskaa nähä kokonaa kunnol ku kuvat ja peilitki vääristää aina vähän :O mutta nii...ihanat housut ja koulu loppu mulla jo tnä <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noinhan se menee valitettavasti! :-D Kiitos ja voi vitsit, pidä kiva kesäloma, kun sait muutaman päivän etumatkaa ennen meitä muita lukiolaisia :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)