perjantai 3. toukokuuta 2013

JA MÄ JATKAN RAKASTAMISTANI

Kollaasit10
IMG_6375
IMG_6278
Mä painan silmät kiinni iltasin hyvänyönpuhelun saattelemana ja tuntuu hyvältä kuulla, että mua rakastetaan. Yhtä hyvältä tuntuu sanoa se jollekulle, kun ääni tulee sydämestä asti ja silmissä on se tietty katse. Tuntemattomat ihmiset sanoo, että mun kanssa on helpompi tulla toimeen - kuin vihata, sillä hymyilen niitten mielestä helposti. Silti mä ihmettelen, mitä ihmiset oikeestaan rakastaa, kun jokasesta löytyy hurjasti huonojakin puolia? Rakastaako ne luonnetta, ulkonäköä, huumoria, avoimuutta vai mitä itseasiassa? Ja miks ihmeessä ihmiset sanoo rakastavansa jotakuta niin harvoin tai liian myöhään. Mun kädet on ihan mustat liasta, mut mä taidan olla liian laiska kiinnittämään siihen enempää huomiota. Mä jaksan kuitenkin uskoa, ettei kenenkään sydän oo väriltään musta, joka on selvä merkki rakkaudesta ja ihanista asioista sisälläpäin, jotka toisinaan pääsee ulos asti sieltä pimeydestä.

2 kommenttia:

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)