sunnuntai 5. toukokuuta 2013

KAUNIITA UNIA

IMG_6527
IMG_6638
IMG_6458
IMG_6646
IMG_6584
Kello näyttää yhtätoista ja mä tulin vasta kotiin pienten mutkien kautta. Mua ei oikeestaan väsytä ollenkaan, vaikka tiiän sängyn ja sikeen unen olevan se paras vaihtoehto tällähetkellä. En vaan jotenkin malta mennä nukkumaan, sillä tää päivä on ollu superkiva ja mua hymyilyttää vieläkin hulluna! En laita yhtään pahakseni, sillä tällasta fiilistä onkin sit kaivattu jo pidemmän aikaa haha. Kevään ekat mansikat, ihana tarjoilu ja sitäkin ihanampi poikaystävä - mä oon niin rakastunut vielä yli kahen vuodenkin jälkeen! Unelmointia ja suunnittelua tulevaisuuteen ja huomisen jännittämistä, huomenna on nimittäin eka duunipäivä ja mua taitaa jännittää nyt jo :-) Pidetään peukut pystyssä, et kaikki menis parhaiten päin ja selviytyisin kunnialla läpi. Mut nyt mun täytyy oikeesti suunnata sänkyä kohti, kauniita unia teille, jotka vielä hereillä ootte! ♥

12 kommenttia:

  1. Missä oot töissä? :) ja ihana bleiseri, mistä se on?!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon lasten-ja nuorten puolella MLL:llä :-) ja toi bleiseri on viikonloppuna H&M ostettu, tykkään ite ihan hulluna!

      Poista
  2. vai että eka duunipäivä huomena (: ihana tietää että sulla menee ny nii hyvin ^^ ihana asu taas ja mansikat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elämässä menee yleisesti joo tosi hyvin tälhetkellä, terveys taas ihan päinvastasesti :-( Nytkin mua pelottaa, et mitäköhän mun töistä tulee tänään, sillä silmät seisoo kivusta päässä, puhe söpertää ja kipu valtaa mielen. Mä taidan antaa tosi hyvän kuvan itestäni - vielä ekana päivänä.. :-D Mut kiitos paljon kivasta kommentista!

      Poista
  3. Oi Noora ihanainen! Osaat sitten olla kaunis ja ihana aina! ♥ En tiedä onko tämä sopiva kysymys, mutta minkä takia sulla on pahoja kipuja? D: Tsemppiä kuitenkin kaikkeen! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) Tottakai se on sopiva kysymys, mut mä en osaa vastata tohon. Käyn jatkuvasti sairaaloissa ja yksityisillä tutkimuksissa ja lähen joka kerta eri lääkkeitten kanssa, jotka auttaa alle kaks viikkoa ja sit kivut on taas entisillään .. Sä olet ihana, vaikken tiiäkkään ketä sä oot ♥ :-)

      Poista
  4. aivan ihana asu ja varsinkin toi bleiseri! :-)

    VastaaPoista
  5. ihana asu ! :)
    pakko vielä sanoo, että toi biisi on ihan mahtava :D

    VastaaPoista
  6. Moikka!
    Et oo kertonu selkeesti lukijoille että mikä sun sairaus on? Kiinnostais tietää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo ihan tarkotuksella kertonu, sillä mä ite tai edes lääkärit ei oo asiasta varmoja. Mä en myöskään haluu järkyttävän negatiivisia postauksia tänne, jossa mä valitan mun huonosta olosta ja tän sairauden tuomista oireista :-) Olisin kuitenkin kertonu selkeesti, jos tietäisin ees ite vähän enemmän. Tällähetkellä en kuitenkaan jaksa käydä lääkäreissä enää noin usein ja jätin tän asian aika taka-alalle!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)