sunnuntai 19. toukokuuta 2013

KIIREVIIKOT MENEILLÄÄN

IMG_1738
IMG_8124
IMG_2185
IMG_1724
Iltaa! Kiireviikot päällä, enkä mä veny mihinkään suuntaan yhtään sen enempää tai vähempää. Voi kun vuorokaudessa kahenkymmenenneljän tunnin sijasta siellä köllöttäis sama määrä tuplana. Musta alkaa nimittäin tuntua, et nää pari viikkoa tulee olemaan mun elämän kiireisimmät ja siihen samaan syssyyn iskee tottakai koeviikkokin päälle.. Kyllä tästä selvitään, ainut vaan joka ei selvinnyt, on mun järkkäri. Se uskollisen kahen vuoden jälkeen sano mulle moikat yhtäkkiä ja oli lähellä tän tytön itkua (..tää kyseinen kapistus taitaa olla läheisimpi mulle kuin oisin ikinä uskonut). Mut ihan uskomatonta, sillä pelastaakseen mut itkulta, mun poikaystävä anto oman järkkärinsä mulle?! Tällähetkellä voisin itkeä vaikka onnenkyyneleitä tän takia! Mulla ei oo tietoakaan, saako mun järkkäriä herätettyä henkiin vielä alle neljänsadan euron korjaushintoja.. Se taitaa jäädä kuitenkin huomiseks ongelmaks, nyt pitää alkaa laittaa naamaa kuntoon!

6 kommenttia:

  1. Katoin tota paitaa h&m:llä mutta ei ollu rahaa, toi on aivan ihana!!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykästyin itekki tohon samantien kaupassa, kiitos :-)

      Poista
  2. ompa ihanaa ku poikaystävä lainaa jotain nuinki tärkeää kapistusta :)! farkku sopii sun silmien väriin (8

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, tais siinä tultua halattua parin viikon eestä :-D kiitos paljon!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)