tiistai 21. toukokuuta 2013

LET US ALWAYS MEET EACH OTHER WITH SMILE

IMG_8184
Kaks vuotta, kaks kuukautta ja kaks tuntia. Sä luet psykaa ja sanot meiän olevan kumppanuusvaiheessa, joka on kuulemma ylimmillä tasoilla suhdetta. Välillä sydän tuntee sen osan, jota silmät ei nää eikä korvat kuule. Meiän heikkous ei oo luottamus, vaan pikkukinojen aikaansaaminen. Ollaan vanha pariskunta ja kinataan kellonajoista, puheluista ja vaikka siitä, montako pakollista uskonnon kurssia pitää suorittaa. Heittelen vesimeloninpalasia raivoissaan ja kaadan vesilasissa olevat vedet sun päälle kiukussani ja sä tyydyt kostamaan, oothan sä viisinkertasesti voimakkaampi mua. 
Koko näytön kaappaus 20.5.2013 214524
Vielä jokupäivä me nukutaan samalla tavalla, vierivieressä, yltäpäältä onnessa. Ja vielä jokupäivä meitä ei enää kutsutakkaan nimillä, vaan vähitellen muututaan isäks ja äidiks, rakastaviks sellasiks. 
Koko näytön kaappaus 20.5.2013 215756
Kaatosade, mä ja sä sekä paljaat jalat kiehtoo mua jollain tavalla. Askelta lähempänä pusukuvien kokoelmassa, askelta lähempänä täydellistä suhdetta ja loputonta hymyputken saavuttamista. En tiiä onko musta tullu hömppä rakastuneena, järkeä ja tunteita valitessa mä valitsen jälkimmäisen. Mä rakastan puhua sun kanssa sen jälkeen, kun molemmat kattoo aikaa, kummalla nousee viikonlopuisin päähän nopeemmin. Susta saa älyttömästi irti siinä vaiheessa, enkä mä ikinä saa tarpeekseni niistä kauniista sanoista, joita sä sanot isossa porukassakin isoon ääneen. Mä jaksan aina kiusata sua siitä, että sun miehisyys kärsii mun kanssa otetuista pusukuvista, joita on otettu lähes joka tilanteista. 

18 kommenttia:

  1. aivan ihana ! pistää sanattomaks ! ootte aivan ylisöpöjä, kaikkea hyvää teille ihanat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä pistät sanattomaks näil kommenteillas:-)! Kaikkea hyvää teillekkin, ootte ollu hurjan kauan yhessä jo ja aina vaan ootte sulosempia yhessä, kiitos älyttömästi ihana! ♥

      Poista
  2. Ihana teksti! Oon seurannu tosi pitkää sun blogia ja samat sanat, kaikkea hyvää teille, ja älkää erotko koskaan! ootte täydellinen pari! :-)

    http://johkiss.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiei, olipa ihana kommentti ♥ Vaikkei tulevaisuudesta ikinä voikkaan sanoa ees yhtä varmaa sanaa, haluun mä silti uskoo vaan pelkkää hyvää:-) Kiitos paljon Johanna!

      Poista
  3. ootte niin söpöjä! ja ihana teksti :)

    VastaaPoista
  4. Ootko 158 cm !?!?!?!?!?!?! Mitä ihmettä, oon luullu et oon vähintää 170 cm :OO
    Knka pitkä joonas on ? Ootte niin ihaniii<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon mä! Haha entiiä, miten älyttömän moni luulee mua blogin kautta just ton pituseks, vaikka todellisuudessa en yltäis noihin mittoihin varvistamallakaan :-D Joonaksen pituudesta taas en oo ihan varma, mut veikkaisin et liikutaan jossain 175cm tietämillä. Kiitos :-)

      Poista
  5. melkee aloin itkee onnesta ku niin ihanan olone suhe teillä ja nää kuvat <3 onnee :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua, mä en tiiä alanko mä herkistymään ite tässä kohta :-D Oot uskomaton, super iso kiitos :-)!

      Poista
  6. Ää miten ihana ♥ tämä postaus sai kyllä herkistymään, teirän suhde on sellanen millasessa suhteessa jokainen haluis elää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oivoi, en tiiä mitä sanoisin! Oon valehtelematta jumittanu tän kommentin vastaamista jo monta tuntia, enkä vieläkään osaa sanoa mitään :-D Tää hämmensi mua aikalailla, joten oon pahoillaan, jos vastaan jollain tapaa tökerösti tai muuten hassusti. En vaan oo ikinä aatellu, et joku ajattelis oikeesti noin, varsinkaan sen jälkeen kun mä kirjotin tohon mun lapsellisesta käyttäytymisestä meiän riidellessä! Kiitos kuitenkin tosi paljon, ihana kommentti, vaikka mä meninkin vähän hämilleni ♥

      Poista
  7. Te vaan kuulutte yhteen! En kestä ku ootte ehkä maailman täydellisin pari, keep going ootte ihania <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, tää oli ihana kommentti ja sai mut hymyilemään leveesti :-)! Kiitos paljon ihana Erika ♥

      Poista
  8. Mikä sun blogin nimi on? Onko se noora-annika vai steps away from all this?

    VastaaPoista
  9. ei en kestä tää sun blogi on ihan mahtava, kirjotat niin hyvin ja upeita kuvia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, miten mä en oo huomannu tätä kommenttia ollenkaan! Kiitos tositosi paljon, vaikkakin näin kolme kuukautta jälkikäteen, hups :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)