sunnuntai 12. toukokuuta 2013

METSÄNPEIKKO TAKKUTUKKA

IMG_7837
IMG_7968-001
IMG_7700-001
IMG_7833-001
IMG_7961-001
Pitkästä aikaa mä oon tyytyväinen tähän, tuntuu hyvältä olla laittanut parastaan ja tietäen sen riittävän pitkälle elämään. Oon alkanu rakastaa päivä päivältä enemmän kirjottamista ja mä mietin pään sisällä juttuja liiankin tiheeseen tahtiin - yliajattelijaks sellasta kai kutsutaan. Mulle on terapiaa kirjottaa ajatukset sanoiks ja siitä eteenpäin lauseiks, enkä mä oikeestaan tiiä mikä siinä tekee niin huipun fiiliksen: pääasia kuitenkin, et mieli lähtee kohti selkeenpää ilmansuuntaa ja pahat tunteet lähtee vierimään alamäkeä. Äitienpäivälahja, jolla sain ilahduttaa maailman rakkainta äitiä ja nähä ihaninta, äitin hymyilemässä onnellisena. Valkonen mekko ja valkosia valkovuokkoja loputtomiin tässä maailmassa, enkä mä ihmettele, miks kaikki äidit rakastaa niitä maljakossa keittiön pöydällä. Paljaat jalat ja maailman kevein filis, mä en uskalla laittaa silmiä kii, jottei tää fiilis lähde irti musta. Mä oon niin onnellinen nyt. Ja vielä pitkän aikaa.

14 kommenttia:

  1. oih supernättei kuvii (: ja ihana teksti taas kerran, kiva kuulla et kaikki on hyvin ja oot onnellinen nyt :3

    p.s. joku päivä varastan ton mekon sulta ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Erica mun on pakko sanoo sulle iso kiitos, täst kommentista jäi tosi hyvä mieli päälle! :-)

      Poista
  2. siis onko nää iha tuoreitakin kuvia?:o
    niin upeen näköstä sinä ja kukat :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha on joo, käytiin pari tuntia sit ottamassa nää :-) Kiitos paljon!

      Poista
  3. voi noora ! mikä model siellä ! ;) ihania kuvia, keijukainen. ihanaa kuulla et kaikki on hyvin ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua sun kanssa, sä se jaksat nostaa hymyn huulille kerta toisensa jälkeen! Jättikiitos ihana ♥

      Poista
  4. ihana postaus :o oot niin upee !

    VastaaPoista
  5. Voi luoja kuinka mä rakastan sun blogia. Näissä kuvissa näytät kun keijulta, oot aivan liian kaunis. Osaat kirjottaa, ja sun kirjotukset pistää miettimään. Täydellinen blogi, älä _koskaan_ lopeta!!
    + ihana mekko, mistä on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iik, mulla tulee varmaan kohta itku! Menin ihan sanattomaks, enkä mä tosiaan tiiä, miten mun pitäis suhtautua noin moneen kehuun :-D Haha apua, kiitos älyttömästi Anni ♥ Ja toi mekko on hennesiltä ostettu!

      Poista
  6. Oii oot niin kaunis! Ihana mekko:)

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)