tiistai 7. toukokuuta 2013

ODOTTAMATTOMIA UUTISIA

lääkäripäivä
IMG_6681
IMG_6794
IMG_6761
IMG_6694
IMG_6775
Sattumustenpäivä ja läheisten tuki, jota oon oppinu arvostamaan vaikeina aikoina älyttömästi. Äkillinen lääkärikäynti taas kerran, vaikka mä jokaikinen kerta vannon pysyväni ainakin viikon erossa sieltä hygieenisestä paikasta. Ihana äiti, joka kerta toisensa jälkeen haluaa maksaa mulle huippuneurologit ja kaiken mahollisen avun tähän, jotta mä pystyisin jatkamaan virnettä naamalla ja elämää hymyssäsuin. Rakas poikaystävä, jota vasten oon kiukkuillu ja potenu itkua turhankin moneen otteeseen kuluneen viikon sisällä. Ihanat viestit siltä ja piristämiskäynti meillä mun itkusen lääkärikokemuksen jälkeen. Tyttöjen tsemppaus tulevaisuutta kohti ja opettajien ymmärtäväisyys mun jatkuvia poissaoloja kohtaan. Huonot uutiset neurologilta, mä vietän sairaslomaa tällähetkellä aika kauan, enkä tiiä pystynkö pysymään oikeesti käymättä koulua, kuulostaa hullulta! Raskas päivä, eikä musta oo aattelemaan tulevaisuutta pidemmälle tällähetkellä. Mun mielialat pomppii vuoristorataa, eikä musta ota selvää puolin tai toisin. Mulle hoetaan, miten kaikki kääntyy parhaiten päin ja nielen sen kaiken pureskelematta. Samaan aikaan mulle tyrkytetään kalliita hoitoja, joita mä en halua ottaa vastaan monen tuhannen euron hinnan takia, vaikka lopputuloksena ois kivuton ajanjakso elämässä. Isona mä haluun olla terveitten lasten äiti.

23 kommenttia:

  1. Voiei:( siis aivokasvainko sul on? (Toivottavasti ei oo liian tunkeileva kysymys!!) Tsemppiä kauheesti, oli mikä oli ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, tajusin itekkin että tosta tekstistä sai sellasen kuvan niin poistin sen kohdan just ennen tätä kommenttia! Mä tarkotin sillä sitä, että se lääkäri omisti järkyttävän "huumorin" ja kysy multa vitsillä, että oonko miettiny aivokasvaimen mahollisuutta. Mua ei vaan siinä kohtaa kauheesti laittanu naurattamaan, vaan ois tehny mieli ruveta itkemään :-( Kiitos paljon, tsemppiä tässä tarvitaan! ♥

      Poista
    2. Aijaa, no ei kyl omistanu mitää kovin kivaa huumoria se lääkäri! :/

      Poista
    3. Äh, no ei tosiaan oltu samoilla aallonpituuksilla missään asioissa.. Enmä tiedä, kai mä vaan haluun lääkäriltä asiallista juttelua enkä vitsejä mahollisista syövistä pään alueella :-(

      Poista
    4. No.. en usko että kukaan tykkää tollasista vitseistä :/

      Poista
  2. Ai sori taisit muokkaa tekstiä, poista toi edellinen kommentti jos haluut. Tsemppiä kuitenki <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä muokkasin ton kohan pois just ennen sun äskestä kommentointia, ettei syntyis väärinkäsityksiä :-) Ei se mitään, mun oma moka oli kuitenkin kyseessä, etkä sä tehny yhtään mitään väärin!

      Poista
  3. ihana toi eka kuva..sun tekstit on muute yhtiä ainoita mitä jaksaa lukee bloggaajilta..aina ei jaksa lukea kaikkien bloggaajien kirjotusta niin tarkasti ;o ihanaa että oot saanu tukea lähimmäisiltäsi ja toi lääkejuttu on varsmasti ikävä vaikkei itellä oo kyl (ainakaa vielä) kokemusta :// mutta toi eka kuva on tosi kiva ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, miten sä jaksatkaan saada mut tuntee oloa paremmaks :-) mut kiitos hurjasti Johzu! <3

      Poista
  4. mikä sulla on? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ongelmia pään kanssa, eikä lääkärit oo oikeen perillä syistä! Ne ei voi määrätä oikeenlaisia lääkkeitä, kun niillä ei oo aavistustakaan tän ongelman syystä.. Nyt mä syön kokeilumielessä semmosia mielialalääkkeitä, jorka nostaa kipukynnystä hurjasti, mut tekee musta järkyttävän kiukkupepun :-) tää sairasloma on kyllä jo alkanu tuottaa tulosta, joka on tosi positiivista!

      Poista
  5. oivoi noora koita jaksaa :( en voi kuvitella milt sust tuntuu mut kyl kaikki kääntyy viel parhain päin !! <3


    p.s. kirjotat toosi hyvin ja avoimesti, tekstejäs on aina kiva lukea ja kuvia kattella!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon Erica, oot ihana tyttö <3!

      Poista
  6. :( paranemisia! Mitä koulua hei käyt? Jos on liian henk kohtanen, nii voitko ees sanoo lukio vai amis, jos amis mitä alaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :-) ja ei ollu yhtään liian henkilökohtasta, oon tsykissä lukiossa normipuolella!

      Poista
  7. voi kauhee kuulostaa niin surulliselta :( voimia paljon sulle! mikä sulla siis on? mut ei sun tarvitse vastata jos tää on liian henkilökohtainen kysymys!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitin tonne ylös, jos viitit kattoa sieltä :-) mut kiitos paljon tsemppauksesta!

      Poista
  8. voi ei :(( voimia paljon !♥ toivottavasti kaikki kääntyy hyväks !! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äh, mä tosiaan toivon niin :-( Tänään yöllä kun mä vihdoin luulin kaiken tasottuvan ja menevän parempaan näin, niin sain yöllä järkyttävän kohtauksen kaverilla juhlimassa..

      Poista
    2. ääääää :(( ihan kauheeta ! :`(

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)