perjantai 31. toukokuuta 2013

ONNELLINEN SUSTA

!!
Downloads
404478_10201313471947956_1920541668_n
969769_10201313479908155_111766844_n
944322_10201313477428093_721226338_n
Sitä sanotaan, ettei elämä oo ruusuilla tanssimista, eikä mikään ois ikuista. Sitä näkee onnellisia pariskuntia, jotka kulkee kaupungilla käsikädessä ja nauraa elämälle. Mä katon niitä hymyillen ja aattelen, etten ikinä aio päästää omaa kättäni irti ees pikkusen, jottei ote lipsuis pois. Ne kutsu meitä kaks vuotta sit rakastuneiks teineiks, eikä uskonu meiän yhessäolon jatkuvan yhtään pidemmälle kuin kaks kuukautta. Nykyään ne samat ihmiset on tullu sanomaan mulle älyttömästi ihania sanoja meistä ja sanonu toivovansa, ettei me erottais ikinä. Elämän paras tunne, on tulla rakastetuks. Se, miten mä toteen väsyneenä illalla näyttäväni järkyttävältä ja saadessani ne kauneimmat sanat mun ulkonäöstä, jossa sä katot mua silmiin ja sanot mun olevan oikeesti kaunis. Sillon mun soittaessa sulle keskellä yötä peloissani ja sanovani, että tuut kuolemaan jokupäivä, sä jaksoit puhua itkuatuhertavan pikkutytön kanssa, vaikka mä höpötin ihan turhia.

Tuntuu hölmöltä, miten me pompitaan alasti keskellä huonetta, eikä missään vaiheessa tuu fiilistä, jossa tekis mieli peitellä itteään. Se pömpöttävä pikkumaha, huono iho ja hassu ryhti on kaukaisimpia asioita siinä kohtaa, joita mun tekis mieli aatella. Ekaa kertaa elämässä mä itken onnenkyyneleitä ja en voi ees selittää, miten hyvä mun on olla. Sä ja sun syli on parasta, mitä mä tiiän. Tai tuun ikinä tietämäänkään.

8 kommenttia:

  1. Ihana postaus taas! Näistä tulee itellekkin niin hyvä fiilis :) Ihana kuulla et sul on hyvä olla <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana sinä, sun kommentti sai hyvän fiiliksen itellekkin :-) Paljonpaljon kiitoksia! ♥

      Poista
  2. :') näistä sun teksteistäs tulee aina tippa linssiin! uskomattoman kaunista tekstiä ja oon super ilonen et ootte löytäny toisenne, ainaki sun kirjotusten perusteella ootte just täydellisiä toisillenne(-: kaikkea hyvää teille♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä et voi ikinä tietää, miten onnellinen tyttö täällä toisellapuolen nyt on! Sun kommenttis oli älyttömän kaunis ja sai mut hymyilemään entistä korkeemmalta :-) Kiitos mielettömästi tän kirjottamisesta ja kaikkea hyvää sulle myös ♥

      Poista
  3. aivan ihanasti kirjotettu! <3

    http://therecklessandthebravee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. ihania kuvia ja ihana teksti :) sitä itekki toivois joskus et vois tuntee noin, mutta tähän asti rakkaus on vaan satuttanu :)

    http://miljakh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon:-) Niin no, se rakkauden järkyttävä kääntöpuoli.. Ehkä ens kerralla se yllättäis, ei kai sentään kellekkään huonoa korttia pelkästään näytetä! Kaikkea hyvää sulle, kyllä se sieltä jokupäivä ;-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)