torstai 2. toukokuuta 2013

PITKÄT MIETINNÄT

huonohiuspäivä
Oon jo pitkään miettinyt, et minkälaisen kuvan mä annan tän blogin perusteella? Onko se kuva samanlainen kuin mä todellisuudessa vai negatiivisempi/ilosempi täällä puolen? Vaikka kuinka mä aattelisin ja selailisin postauksia taaksepäin, niin en osaa sanoa juuta enkä jaata. Mulle on tullu lähiaikoina puhelimeen ja koneelle viestejä tän blogin anonyymeiltä lukijoilta ja mitäs muutakaan kuin jäihin meni tää tyttö! Ei sillä, että ne viestit ois ollu negatiivisia tai millään lailla loukkaavia, päinvastoin. Tais se jäihin meno ja tuolilta tippuminen tapahtua jo siinä vaiheessa, kun muutama miespuolinen (voi raukkaparat, miten ootte eksyny tänne..) tuli kehumaan mun kirjotusta ja elämäniloa. Toisinkun ehkä muut ois kiittäny kehusta, niin mä sopersin "apua, ethän enää lue tätä" ja heti perään rupesin miettimään noita kehuttuja juttuja ihan sairaasti. Mulla itellä on nimittäin ollu tosi huono omatunto, kun viimeaikoina täällä ei omasta mielestä oo paljoa iloa näkyny teksteissä tai kuvissakaan ylipäätänsä. Mun kivut painaa älyttömästi päälle ja kaikki keskittyminen menee niihin ja iltasin itkiessä niitä pois. Postaukset on ollu täynnä just noista kivuista valittamista, sairaalakäynneistä puhumisesta, uusista sairauksista ja huonoista päivistä. Oon tosi pahoillani, etten oo tainnu lähiaikoina muusta puhuakaan - ainakin siltä musta iteltä tuntuu, kun kaikki voimat on jossain poissa. Ja nyt, kun tota pirteyttä on kuitenkin kehutta moneenkin otteeseen - niin mä mietin, et annanko mä vääränlaisen kuvan täällä? Vai eikö se mun pahamieli heijastu tänne?

Ja yks toinen juttu, jota jaksan vieläkin ihmetellä on se, miten te jaksatte laittaa niitä ihania kommentteja tänne päivä toisensa jälkeen? Ootte ihan huippuja, kun jaksatte nähä vaivaa tollasen eteen. Oon julkassu jokaikisen kommentin poistamatta niitä ja mä mietin edelleen, miksei ketään oo tän kahen vuoden aikana ikinä tullu iskemään mua johonkin niistä heikoista kohista, joista oon muutaman kerran maininnut täällä? Sen sijaan ootte tsempannu älyttömästi semmosiin postauksiin, joihin oon oottanu ilkeitä anonyymeja. Ootte mahtavia jokaikinen teistä!

22 kommenttia:

  1. voi noorarakas oot niin ihana , en kestä ! sun blogis on aivan mahtava ja sä ihan huippu. piristät aina mun päivää sun ihanilla jutuillas ja kuvillas. ja vaiks välil sul oiski huono päivä ja tuut kirjottamaan siitä ni niin just kuuluuki. ei aina pidä olla pelkkää positiivista ja sillee. kyl sä tiiät. täytyy olla aito ! ja sitähän sä ihanainen olet <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meri sä oot ihan huipputyttö! ♥ Ei siinä huonon fiiliksen kertomisessa oo yhtään mitään vikaa, mut musta kun tuntuu, etten oo viimeaikoina muuta täällä tehnytkään! Joka päivä on ollu pelkkää sairaaloissa ja lääkäreissä ravaamista ja jatkuvaa kipua, joka välillä on tosi kovaa ja estää perus arkijututkin.. Sitä mä vaan mietin, etten haluu aiheuttaa muillekkin pahaamieltä tai vitutusta mun teksteillä, koska se ei oo todellakaan tarkotus :-( Apua, mä en tosiaan tiiä mitä mun pitäis sanoa, kun sä jaksat olla noin kiltti ja tsempata aina tulevaan ♥

      Poista
  2. Mun mielestä sun kuvat on ainakin ilosia ja ihania- niinkuin aina, eikä niistä oo paha olo ainakaan mun mielestä heijastunut :) Oot niin ihanan olonen ja kaunis, osaat kirjottaa ihan huipusti, ja sun postaustahti on hyvä!!:) Oot just sellanen ihminen kenet haluisin tosielämässäki tuntea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanan piristävää kuulla, oon ollu ihan varma, et pian ihmiset menettää hermonsa tähän sairasteluun ja sen tuomiin negatiivisiin juttuihin. Voisin sanoa sulle ihan samat sanat, vaikken sua muuta kun bloggailun kautta "tunnekkaan" :-) Oot ihana, niinkun sun blogiskin!

      Poista
  3. Tosi ihana asu! Oon kattellu yhtä nahkatakkia jossa on tolleen pitsiset hihat mut toi taitaa olla ihan vaan liivi ja paita alla. Kiva silti!:)

    http://aboutmeroosa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mulla on siinä vaan nahkaliivi ja pitsipaita erikseen :-) kiitti!

      Poista
  4. Tykkäilen blogistas just siksi, että kerrot rohkeasti niistä vähän kurjemmistakin jutuista! Tietty on kivaa lukea päivästä toiseen elämä on ihanaa- postauksia, mutta tykkään kun kerrot usein ihan tavallisesta elämästä, suruineen ja iloineen :) Ja jos on noin pahat kivut kuin sulla tämän blogin perusteella, niin silloin pitää ymmärtää, ettei aina voi olla iloinen! Tsemppiä Noora, oot mahtava! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun suu tais loksahtaa auki, koska sulla ois ollu ollu "mahdollisuus" sanoa vaikka ja mitä ilkeetä tai loukkaavaa ton anonyymiyden takaata. Sen sijaan sä jaksat piristää mun aamua tosi paljon tällä kommentilla :-) tsemppiä itelles tulevaisuuteen, sä taidat ite nimittäin olla mahottoman ihana! Kiitos <3

      Poista
  5. cool girl ja nii on myös toi sun tekstiki..et onneks on kivempiaki anonyymejä (=

    VastaaPoista
  6. sun blogis on ihan sairaan ihana, sulla on sairaan mahtava kirjoitustyyli ja aina tuntuu nii positiiviselta! ei ainakaa mulle oo tullu mitään negatiivista mieleen, hyvä vaan et kirjoitat elämän iloista/suruista (:
    oot ihana♥ jatka vain blogin kirjoittamista omaan tyyliisi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit, paljon kiitoksia meri sulle tästä! ♥ :-)

      Poista
  7. Mä en oo ainakaan huomannu yhdessäkään postauksessa negatiivista sävyä, älä huoli vaan jatka samaan malliin! Sult tulee hyvii postauksii ja ilost juttuu, oot ihana :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa neiti itse olla ihanuus:) ♥ Kiitos hurjasti erika, tää oli piristävä kuulla!

      Poista
  8. Tää sun blogi on ihana ja susta saa tän perusteella tosi ihanan ja pirteän kuvan! :) En itse ainakaan oo mitenkään saanut susta koskaan huonoa kuvaa. Oot ihan tosi hyvä kirjottamaan ja sen takia näitä sun postauksia onkin ihana lukea! :) Vaikutat tosi kivalta ihmiseltä ja oot älyttömän kaunis! ♥

    vaihdoin muutes juuri uuteen blogiin. Käy katsomassa jos jaksat :)

    http://emma-dreamsandmemories.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää tuntu hyvältä kuulla, varsinkin kun jaksoit vielä kommentoida tästä :-) Kiitos siitä ja joo kyllä mä jaksan käydä kurkkaamassa, vaikka samantien!

      Poista
  9. tykkään ihan hirmusesti sun blogista ja kirjotustyylistä! ekan kerran ku tänne eksyin oli pakko alkaa lukiaks, kun oli niin kivoi kuvii ja teksti oli ja on vieläkin mielenkiintoista ja sujuvaa (:
    oot tosi kaunis ja tää blogi on just nii aito ku voi vaan olla, kun kerrot niin hyvistä kuin huonoistaki päivistäki. jatka samaa mallii, tää blogi on ihan paras tälläsenää! (':
    jos kiinnostaa käy kurkkaamassa minunki blogii (:
    http://senniaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua, ihanasti sanottu ♥ Kiitos hurjasti tästä kommentista, sanoit ihania juttuja, jotka ihan varmasti saa aattelemaan erilailla :-)

      Poista
  10. oot kyl oikeesti yks harvoista bloggaajista jonka blogia oon lukenu pitkään ja aina jaksan lukea kaikki tekstit, ja tää on jopa parantunut edetessään toisin kun monet muut :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä et voi ikinä arvata, kuinka hyvältä tän lukeminen oikeesti tuntu! Ja ihanaa, ettei sentään huonompaan suuntaan olla menossa näitten vähän vaikempien aikojen takia.. Kiitos ihan mielettömästi, salaperänen anonyymi :-)!

      Poista
  11. Oon saanu kuvan et oot ihan uskomattoman kiva persoona vaikka ei kummosemmin tunnetakaan tai edes vaihdettu kun muutamia sanoja, ainakaan vielä!
    Sun postaukset on pääosin ihanan tunnelmallisia ja ymmärrettävää on, ettei sulla oo niin hyvä mieli ja olo kaikkien huonojen juttujen keskellä! Vaikka mä en kyllä ainakaan oo saanut yhtään negatiivista kuvaa niistä postauksista, pikemminkin kiva et kerrot niistäkin blogin puolelle :)
    Jatka samaan malliin, oot ihana!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua, et voi sanoa noin kivaa kommenttia ilman, et mä tiiän yhtään ketä siellä kirjottelee ja ketä pitäis kiittää! :-) Mua jää häiritsemään, niinkun ne neljä edellistäkin anonyymiä haha. Mut kiitos sulle hurjasti, taidat ite olla ihana, kun jaksat väsätä noin pitkän kommentin piristääkses ♥

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)