maanantai 27. toukokuuta 2013

TÄN HETKEN FIILIKSIÄ

Kuvakaappaukset1
Kuvakaappaukset3
Kuvakaappaukset4
Kuvakaappaukset5
Kuvakaappaukset2
Kuvakaappaukset6
Kollaasit1
Kollaasit
Postaushammasta kolotti, eikä mun tänhetkinen ulkonäkö anna periks kuville viimepäiviltä järkkärissä. Tää "raskas koeviikko" on saanu mut ihan veteläks ja päätin itekseni jättäväni suosiolla muutamat tän koeviikon kurssit oottamaan mua syksyyn, kesä tuli jo! Oon älyttömän innoissani ihan kaikesta mahollisesta, hulluja kesäsuunnitelmia on luvassa joka käden sormelle ja mua taitaa jo vähän jänskättää. Ollaan keksitty vaikka ja mitä kivaa meiän tyttöporukan kanssa päänmenoks kesän aikana ja meinaan jo tässävaiheessa ratketa housuistani! Äiti yllätti mut ihanasti muutama päivä sit festarilipuilla, kasalla bussikortteja ja kertomalla maksavansa mun monen sadan euron järkkärinkorjauksen (..joka tosiaan tulikin kalliimmaks, kun mä oisin ikinä ees uskonu, höh). Musta alkaa tuntua, että tää viikko menee päiviä laskiessa ja loppuloma surkutellessa kesäloman päivien vähäisyyttä. Kaks kesäduunia alkaa jo tälläviikolla, joista toinen tosin on vaan muutaman kerran viikossa, joten kesällä ei toivottavasti pitäis iskeä rahapula (..mikä tosin on valitettavasti ihan mahollista mut tuntien). Mitä mä vielä voin toivoa kesältä?!

8 kommenttia:

  1. mitä sun vanhemmat sanoo juomisesta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä samaa kuin muittenkin vanhemmat :-) Muistuttaa, ettei kännissä missään nimessä saa ajaa ja voin soittaa mihin aikaan tahansa vaan hakemaan. Mut mä en ite nää mitään ongelmaa, en mä ikinä övereitä ees vedä ja kerron aina, minne oon menossa! Muhun luotetaan kotona sen verran paljon, ettei mun menemisiä oo enää pariin vuoteen rajotettu mihinkään suuntaan :-D

      Poista
    2. voi kumpa munkin vanhemmat ois tollasia ! :)

      Poista
    3. Sun parastas ne vaan aattelee, usko pois! :-)

      Poista
  2. tosi ihana tämmönen postaus, tuli nii hyvälle mielelle tästä :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, mä kerkesin jo miettiä oisko tää tylsää luettavaa verrattuna tavallisimpiin postauksiin :-D

      Poista
  3. Missä paikoissa oot kesätöissä? Oot tosi kaunis ja sulla on ihana blogi! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tulevat kolme viikkoa vanhainkodissa kesätyttönä, eli pelailen ja juttelen näitten vanhusten kanssa. Ja toisena kesätyönä oon MLL:llä pitämässä muutaman kerran viikossa seuraa parille lapselle :-) Kiitos paljon!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)