lauantai 25. toukokuuta 2013

VANHAA SILTAA

2013-05-243
hahaa
IMG_2815
kiipeileee
IMG_2905
Eilisillan sillalla, jossa sä pelkäsit mun tippuvan alas jokeen. Uhkasit lopettaa mun kuvaamisen, jos mä kapuaisin ylös seisomaan, mut se ei haitannu. Mä rakastan korkeita paikkoja ja oisin halunnu kiivetä yläilmoihin asti, jos se ois vaan ollu mahollista. Vielä joku päivä mä etin maailman korkeimman vuoren ja kiipeen sinne ottamaan kuvia, jotka mä voin kehittää valokuviks. Siihen voi mennä aikaa, mut viimeistään siinä kohtaa mulla on omat lapset ja sä ottamassa niitä mun kanssa. Perhepotretit vuorilla, miten siisti ois! Oman järkkärin puutos aiheuttaa mulle käsittämättömiä ajatuksia, joita mä haluun toteuttaa heti sen huollosta tulemisen jälkeen. Mielessä miljoonat paikat. Ja miljoona rikkimennyttä muistikorttia.

8 kommenttia:

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)