keskiviikko 1. toukokuuta 2013

VAPPUFIILIKSET KUNNOSSA

IMG_5908
IMG_5348
vapppu
IMG_5002
IMG_5977
Hyvää vappua vielä kerran - mun piti oikeestaan jo tulla toivottamaan vappuja jo eilen, mut tuli mutkia matkaan. Toivottavasti teiän vapunvietto suju paremmin, kuin mulla koko päivänä. Tuli napattua ne pahimmat kivut itelleni niin, et olinkin loppuillan sänkyyn kahlittuna. Onneks kaverit kuitenkin jakso soittaa ne pakolliset puhelut keskellä yötä ja parantaa fiilistä. Nyt tuntuu, ettei me olla tänään saatu aikaseks yhtään mitään. Oon nimittäin jo kohta toista tuntia kattonu krapulaa potevaa kaveria tossa vierellä ja meinaan kuolla tähän hajuun. Voi kun mä voisinkin sanoa, et mitäs pienistä..:-D Tällähetkellä mun munkkihammasta kolottaa niin paljon, et on varmaan pakko nousta sängystä tää toinen kaveri mukanaan tekasemaan sellaset!

6 kommenttia:

  1. oot superinätti mut eiks noi sortsit oo ihan sikalyhyet vai näyttääks ne vaan tässä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan ne joo tosi lyhyet ja varsinkin sivusta päin tosi pienennäköset ainakin kuvissa :-)

      Poista
  2. Oot näääääääääääin kaunis!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja sä nääääin ihana! Kiitos paljon ♥

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)