perjantai 24. toukokuuta 2013

WHERE THERE IS LOVE THERE IS LIFE

IMG_3089
IMG_2321
IMG_2546
2013-05-242
IMG_2322
Mua on hymyilyttäny koko päivän, vaikkei oo oikeestaan tapahtunu ees ihmeempiä. Samaan aikaan mä voisin käpertyä jonkun syliin nukahtaen siihen. Viikko menny juostessa, sun kanssa puhuessa ja tyttöjen kanssa nauraen. Toivotonta yrittämistä blogin kanssa, järkyttävästi kuvausreissuja, joista mulla ei oo yhtään onnistunutta otosta. Jaksaa naurattaa, miten monta kertaa tyttöjenkin kanssa ollaan kavuttu korkeisiin puistoihin ottamaan kuvia varmaan tunniks, mut järkkäriä tuijottaessa en oo löytäny minkäänlaista onnistunutta kuvaa. Kylmät mansikat, äkkilähtö kauppaan ja hyllyjenvälissä pakoilua. Toivottavasti mä en saa  kauppareissusta mitään mainetta itelleni!

6 kommenttia:

  1. ooks käynyt värjäämässä hiukset, näyttää vähä vaaleemmilta? :) tosi kivat kuitenkin! ja äh, mulla alko tekee mieli vesimelonia....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo, nää on vaan hassussa valossa otettu :-) Haha voiei, voit syyttää mua noista kuvista!

      Poista
  2. haha, kommenttia kommentin perään... :D mut käyppä kurkkaamassa! http://annikristiina.blogspot.fi/2013/05/linkkaa-blogisi-voittajat.html

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)