lauantai 15. kesäkuuta 2013

ALIKULUSSA

IMG_6884
IMG_6849
IMG_6943
IMG_6578
IMG_6574
Kun teksti tulee suoraan sydämestä ja on kirjotettu fiiliksen mukaan, sen pitäis välittyä jopa toiselle puolelle maailmaa. Toisinaan mä pysähdyn miettimään, että osaanko mä ilmaista tarpeeks selkeesti kuitenkaan mun fiiliksiä, ettei blogi antais kaunisteltua kuvaa mun elämästä. Blogi on mulle tällähetkellä paikka, johon mä päivän päätteeks tuun purkamaan ajatuksia ja ilmasemaan itteäni jollainlailla. Postaukset syntyy yleensä iltasin, jollon mä mietin hirveesti asioita pään sisällä ja aattelen elämän onnellisuuksia. Kuvausreissulla käyttäydyn kuin lapsi, tuun pahalle tuulelle ulkona vallitsevan tuulen takia, joka meinaa pilata mun kuvaussuunnitelmat. Sä silität mun pahanmielen jotenkin kummallisesti pois, kunnes me voidaan taas jatkaa. Pieniä tekoja, joista mä tuun niin iloseks. Mä annan kylmän iltailman saada mut kananlihalle, jotta mä voisin taas käpertyä sun kainaloon ja tuntea itteni maailman pienimmäks tytöks. Kyllä te tiiätte, miten hyvältä se tuntuu.

6 kommenttia:

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)