tiistai 25. kesäkuuta 2013

ANOTHER LONELY DAY

IMG_7431
IMG_7571
IMG_7435
Ja taas mä sorrun tähän, ajatukset juoksee kilpaa järjen kanssa, enkä mä osaa nukkuu yksin öitä. Punottavat poskipäät, jotka tuntuu olevan ainoo asia koko vartalossa, johon aurinko tarttuu. Liian tottunut siihen, miten nukkumaanmennessä on vierellä ollut aina joku, jolle toivottaa kauniita unia ja joku, jolle on halunnut pelkkää hyvää elämässään. Sellasia ihmisiä, joitten suru tarttuu samalla sekunnilla ja jää vielä hetkeks vierailemaan. Kavereita, ystäviä, poikaystävä.

Miten yöllä painajaiseen heräten oon voinu pelkästään kääntyä sun syliin ja tuntea, miten pelko lähtee silittämällä mun hiuksia ja ottamalla tiukemmin syliin. Kantamalla kuin vauvaa huoneesta toiseen, kun seitsemäntoistavuotias on ollut liian peloissaan kävelemään yksin. Pussaamalla otsalle niin montakymmentä kertaa, että peiton alla lymyillessä mä vihdoin uskon, ettei käärmeitä voi tulla viemäreistä puremaan mua. Viimepäivinä mä oon joka askeleella sulkenu silmät aatellessa, että tää on se askel, jona mua purraan jalkaan. 

Muutun pelokkaaks toisinaan joutuessani nukkumaan yksin. Vaikka mulla on kaikki tällähetkellä elämässä paremmin kuin hyvin, silti musta tuntuu samalla hetkellä menettäväni kaiken tärkeen, jota mulla on. Ilta tuo mukanaan hassuja juttuja, miten ainoastaan silloin kaikki tuntuu niin oleelliselta ja läheltä menettää. Todellisuudessa mä en oo aikeissa menettää yhtään mitään, mieli hämää turhankin usein. Tänään mä aion yrittää vielä tässävaiheessa iltaa käydä nukkumaan ilman turhia murehtimisia. Niinkuin te aina jaksatte mulle kertoa, täällä on kaikki hyvin vielä aamullakin, vaikka mä murehtisin aamuun asti.

8 kommenttia:

  1. sori nyt vaa mut miks muokkaat sun kuvistas tommossii pitkulaisii? et sä näyttäisit hoikemmalt? ja en sano tätä pahalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon pahoillani, mut en ymmärtäny sun pointtias! Mä en muokkaa mun kuvienkokoa millään ennen flickriin laittamista ja sieltä kopsaan ne koodeineen suoraan tänne :-D Oon vaikka kuinka kauan yrittäny miettiä, mitä sä tarkotat noilla pitkulaisilla kuvilla, enkä keksinyt muuta selitystä kuin meinasitko noilla pitkulakuvilla siis pystykuvia? Haha tuu ihmeessä selventämään, jos vielä luet tän!

      Poista
    2. toinen ano meinaa varmaan että ku laitat noi vaaka sekä pysty kuvat yhtä leveiks (joka on tottakai suotavaaa) mutku muokkaat pystykuvat yhtä leveiks kun vaakakuvat, muistatko myös muokata kuvan suuruutta pystysuunnassa samassa suhteessa? entiiä yhtään ymmärsitkö, oon huono selittämään :D ja mäkään en sano millään pahalla, oon kattonu aiemminki mut nyt tilanteen tullen aattelin sanoa :) ja mun mielestä usein on just toisinpäin, et ns. näyttäis leveemmältä kuin kapeemmalta. ja ooot ihan superkaunis ja superkirjottaja♥

      Poista
    3. Aaa, nyt mä ymmärsin ekan anonyymin ajatuksen! Heh, kiitos paljon jälkimmäinen anonyymi, ilman sua mä varmaan miettisin vieläkin tätä :-D Totta puhuttaessa mä en oo ikinä ees kiinnittäny huomiota, et pystykuvat laihentais mua jollain lailla. Itseasiassa mä näytän niissä entistä isommalta, hyvänä esimerkkinä just tän postauksen ainut pystykuva, josta ei ikinä uskois mun painavan niin vähän, kuin mä oikeesti painan!

      Ja joo, flickr on siitä kätevä, että se muokkaa automaattisesti kuvat haluamaan leveyteen ottaen pituudenkin huomioon :-) En oikein enää tiiä, mitä mun pitäis tähän vastata, kun mä huomaan ite vaan leventävän vaikutuksen, hah!

      Poista
    4. aijjaa:D en oo nähny sua ikinä livenä ni en oikee osaa sanoo. ei siis todellakana millään pahalla, oot nätti :)

      Poista
    5. En mäkään osaa sanoa puolesta enkä vastaan, kun en ite huomaa kavereitten kanssa mitään eroa mun koossa todellisuuden ja näitten kuvien välillä :-) Tai no, ehkä sitä on vaan ite vaikeempi hahmottaa!

      Poista
  2. yksin nukkuminen ei oo kyl kiva..:( ihana oot ja niin on myös vaatteesikin aina ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei niin, mulla meni eilenkin monta tuntia saada vihdoin siitä unenpäästä kiinni :-D Kiitos paljon!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)