maanantai 10. kesäkuuta 2013

HAPPINESS

IMG_5404 ♥ Päivät kuluu paljon nopeempaa, kuin ikinä ennen tässä maailmassa. Mä oon ollu hiljanen täällä blogin puolen, enkä oo kerinny panostaa niin paljon kuin oisin halunnu. Tuntuu pahalta, miten uudet postaukset on ollu ihan erilaista matskua, kuin mä oisin tänne halunnu oikeesti laittaa. Mun tarkotus ei ollu alunperin tänäänkään postausta tehä, kun me kaverin kanssa juostiin kirkuen kaatosateen läpi ja ajettiin rankkasadetta karkuun. Kuitenkin ilalla just ennen auringonlaskua mun läpi iski mieletön kuvausinto ja mä suurinpirtein juoksin saunan ja suihkun läpi pihalle hiukset vielä kosteina! IMG_5551 IMG_5953 IMG_5438 IMG_5553 IMG_5841 IMG_6090 ♥ Jostain syystä viimepäivinä oon tuntenu itteni maailman onnellisimmaks tytöks ja musta tuntuu niin hyvältä antaa vaan mennä ja hymyillä itteni uneen. Mä pompin ilonhyppyjä pitkin katuja ja laulan samalla mun lempibiisejä vastaantuleville, jotka kohottaa katseensa ja ryhtyy hymyilemään ihanasti. Tuuli heittää mun hiuksia puolelta toiselle, enkä mä nää eteeni yhtään mitään. Tulevaisuus kuulostaa niin hyvältä, et välillä on vaikeeta elää hetkihetkessä ja päivä kerrallaan. Maailma on kaunis kun rakastaa ja mä haluun nähä sen just sellasena loppuelämäni. Hetkihetkessä ja vähän vaaleenpunasta laseissa on täydellistä. Niin täydellistä, että mä taidan tänäkin yönä nukahtaa onnellisena kuluneesta päivästä. Ja toivon, että tekin nukahdatte hymy mahollisimman lähellä korvia. Kauniita unia! ♥

6 kommenttia:

  1. ihana noora taas kerran ! <3 upeita noi kuvat !

    VastaaPoista
  2. ihana postaus, nää on niin piristäviä <3

    http://therecklessandthebravee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Kivoja kuvia! Oot kyllä tosi nätti :-)

    http://strangelife-jealexandra.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)