perjantai 21. kesäkuuta 2013

MAANANTAISTA SUNNUNTAIHIN

phonee1
1. Lähössä moikkaamaan kavereita ennen heiän vaihtoonlähtemistä. Voi vitsit, mikä ikävä mulla varmaan tulee tän vuoden aikana! Oonko ainut, josta tuntuu, et jokaikinen kaveri ois tällähetkellä lähössä ulkomaille vuodeks jättäen kaiken tänne siks aikaa?! :-D 2. Innostuttiin yks ilta tekemään tikkupullia mun mielihalun takia, kun viimekerta taitaa sijottua sinne ala-asteen leireille. Loppujenlopuks en ees jaksanu syödä yhtä kokonaista.. Voi pikkumaha, kyllä se vielä kasvaa sinne normaaleihin ruoka-annoksiin asti!
IMG_9084
1. Pojat kävi meillä syömässä yks nätti kesäpäivä ja saatiin kulutettua monta tuntia ihan vaan syöden ja jutellen. Tykkään ihan älyttömästi käydä syömässä jossain porukalla ja oisin aina innoissani järkkäämässä erilaisia teemailtoja! Harmi vaan, et mun kaverit ei aina oo ihan yhtä innoissaan mun kans semmosista tavallisuudesta poikkeavista illoista... :-D
IMG_6683
1. Löysin Zarassa kierrellessä ihanat shortsit, ainut vaan, että niitten kanssa on niin vaikeeta yhdistellä mitään. Noi on tollaset likasenvalkosen väriset, eikä ykskään mun vaatekaapissa oleva vaate sovi oikeesti niihin. Mietin jo niitten palauttamista, mut kun ne on shortseina kuitenkin niin kivat. Blaah, en mä tiiä!
IMG_7077
1. Käytiin mun serkun ristiäisissä poikaystävän kanssa ja voi vitsit, miten paljon ootan sitä, että oisin itekkin samassa tilanteessa tän pienen äidin kanssa! Mä rupesin itkemään yks päivä, kun mun hyvä ystävä lähetti mulle viestiä, että oisin varmaan älyttömän hyvä äiti mun lapselle. Vähemmästäkin iskee vauvakuume! Miksei aika vois kulua nopeempaa..? :-D
Kollaasit4
1. Vihdoin värjäyttämässä mun järkyttävän tyvikasvun, joka tuppas saamaan mut toisinaan kaljunnäköseks.. Ei niin hyvä juttu mun mielestä. Onneks nyt voin taas huoletta ottaa kuvia missä tahansa ilman, et näyttäisin hiuksettomalta. Nimittäin meiän kuvausreissut on toisinaan ollu yhtä auringonvalolla leikkimistä. 2. Mä rakastan Zaran vaatteita, mut meinaan repii housuni joka kerta huomatessani henkareissa pelkkiä ison koon vaatteita, jotka ei pysy päällä ees henkseleillä. Tostakin vaatekasasta jokaikinen oli mulle liian iso ja jouduin lähtemään tyhjin käsin.. Tuntuu pahalta, miten saman kaupan lastenpuolen koko 152 istuu täydellisesti, mut ne vaatteet on taas jo ihan eri tyylisiä.
IMG_8930
1. Tässä taas oiva esimerkki nirson tytön iltapalasta: "pitakebabbia" ja mansikoita. Ehkä mä vielä joku päivä kesällä syön muutakin kun mansikoita, kun tällähetkellä äiti kiikuttaa jo tottumuksesta mulle joka päivä niitä rasiallisen.

Tähän loppuun vielä kysymys: mitä mieltä ootte tämmösistä postauksista? Hyvä vai huono vaihtelu niihin multa useimmiten ilmestyviin postauksiin?

4 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus, lisää vaan tämmösiä! :-)

    VastaaPoista
  2. Munkin mielestä tää oli tosi kiva postaus :) Ihana tuollanen "perhekuva" tuo missä ootte sun poikaystävän kanssa ja pitelet serkkuasi :) Voin hyvin kuvitella teidät tuohon samaan tilanteeseen muutamien vuosien päähän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iik apua, kiitos sule tositosi paljon! Et ikinä tiiäkkään, miten "herkkä paikka" lapset on mulle, sillä haluun älyttömästi olla hyvä äiti. En mä tiedä oliks herkkä paikka hyvä sana kuvaamaan sitä, mut just tommonen kommentti tuntu niin hyvältä. Samalla lailla, jos joku sanois musta tulevan ihan järkyttävä äiti, loukkais se mua niin paljon. Olipa sekanen selitys multa, toivottavasti ymmärsit mun pointin :-) Kiitos vielä paljon, oon täällä hymy korvissa varmaan koko illan ♥

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)