maanantai 24. kesäkuuta 2013

MYÖHÄSET JUHANNUSKUVAT

IMG_7385
IMG_9184
1016804_10201477091198335_1641353225_n
Juhannusillalla meiän suunnitelmat muuttu, kun saatiin soitto. Ei menny kuin muutama minuutti ja oltiin yhteisymmärryksessä, monet laukut skootterin kyydissä ja jo menossa Karjalaan juhlimaan tuntemattomien tyttöjen kanssa (...paikka oli ihan tuntematon, eikä auttanut kuin olla naama kiinni navigaattorissa löytääkseen paikanpäälle). Mä heilutan niitä jalkoja, jotka toimii aina nopeemmin kuin järki päässä. Niitä samoja jalkoja, jotka illan edetessä juoksi kirkuen sisälle piiloon sanomatta sanaakaan, kun muutama tyttö kerto lukevansa mun blogia. Tuntu ihan kauheelta, naama punasena mä olin sisällä muutaman minuutin, kunnes ymmärsin kuinka idiootilta näytin. Takastulomatkalla toivoin sormet ristissä, etten mä ois tosiaan näyttänyt niin tyhmältä. Valitettavasti faktahan on se, että oon varmaan maailman huonoin ottamaan vastaan positiivista palautetta kasvotusten (nolot terkut muuten sinne, jos satut tätä lukemaan mun kieltämisistä huolimatta). Moraalisaarnojen jälkeen mä vannoin ryhdistäytyväni. Pakkohan siinä oli, kun illan edetessä näistä jokanen tyttö paljastu ihan älyttömän mukaviks, että toivoin salaa tuntevani nää paljon paremmin!

Ja ei, voikun mä voisinkin sanoa tän olevan ainut kerta, kun mä luikin piiloon. Kerran mun ollessa kaverilla keittiössä, hän tarjos mulle kiiviä ja syötiin sitä. Yhtäkkiä kuulin niitten ulko-oven käyvän ja jotenki päässä taas pimeni ja otin kiivin mukaan ja juoksin olohuoneeseen piiloon. Nykyään niitten isi kiusaa mua ja kysyy jo heti mun avatessa ulko-oven, että otanko mä kiiviä. Mikä mua vaivaa?! Pliis, kertokaa joku, ettenmä oo ainut tän asian kanssa! :-D

6 kommenttia:

  1. Sun asu on aivan ihana, noi shortsit on tositosi kivat! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään niistä, onnistuin vaan juhannuksena kaatamaan appelsiinimehusekotukset noitten päälle.. Nyt jännitetään, lähteekö se ylipäätänsä pesussa poies :-D Kiitos paljon!

      Poista
  2. Noora oot ihana ja pölö! :) Terveisin Jasmin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikää, sä tulit tänne mun kieltämisistä huolimatta :-D Tällähetkellä mä toivon, et oisit juonu niin paljon, ettet muistais niitä mun karkuunjuoksemisia enää! Ite oot ihana ja oli kiva tutustuu suhun, toivottavasti nähään viel jokupäivä jossain ;-)

      Poista
    2. Emmä voi lopettaa tän lukemist! :) Ahah senkin höpsö, mut niin suhunki ja toivottavasti nähään! Viimeistää syksyl bussis sit ;-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)