perjantai 28. kesäkuuta 2013

OOTD 28062013

IMG_8838
IMG_8202
IMG_8923
IMG_8932
IMG_8898
IMG_8860
Pitkästä aikaa ois luvassa asukuvia, joita ei ookkaan hetkeen täällä näkyny. Yritin ettimällä ettiä monesta kauppakeskuksesta yksvärisiä maksihameita viikonlopuks, ja kun niitä ei vaan löytyny, kävin samalla reissulla ostamassa bikbokista toisen maksihameen sen yhen mustan kaveriks. Mä tykkään niin paljon tosta asusta, yksinkertanen mut silti jotenkin erilainen verrattuna mun normaaleihin vaatteisiin. Mä en ehdi kauaa höpötellä tässä omiani, ollaan lähössä ihan tuotapikaa viettämään iltaa tän paremman puoliskon kavereitten kanssa. Vielä viimiset meikit nassuun ja mä oon valmis tähän iltaan! Vielä kun mä oisin löytänyt ton uuden laukun väriset korkkarit jostain, niin ois ollu siistiä! Tai no.. ehkä on ihan hyvä, että mulla on illalla jalassa balleriinat korkkareitten sijaan :-D Pitäkää kiva viiminen kesäkuun puolella oleva viikonloppu!

6 kommenttia:

  1. Ihana asu! :) onks toi laukku muute zarasta koska katoin siellä ihan samanlaista ja se oli niiiin ihana :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) ja on joo, makso sairaan vähän enää alennuksien jälkeen!

      Poista
  2. Ihana asu :) mistä toi farkkuliivi on? oon ettiny vaiks mist kaikkii kivoi,mut en oo löytäny mistää tai sit jos on ollu kiva,niin koot on ollu liian isoi :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, hm puolvuotta sit ostettu :-) Toivottavasti sä löydät pian jonkun oikeenkokosen ja kivan!

      Poista
  3. Aivan ihana asu... Oon ihan heikkona värikkäisiin laukkuihin :)

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)