torstai 27. kesäkuuta 2013

PITKÄLLÄ KAAVALLA KERROTTUNA

dfdd711cde3d11e2a32722000aa800c4_7
1. Tällähetkellä en sanois, että kuuluu ihan loistavia, mulla on nimittäin ollu vähän huonompi päivä takanapäin. Huonon päivän avainsanat on suunnitelmien peruuntuminen ja henkinen katastrofi. Rakastan kirjottaa kalenterin täyteen jokanäköstä menoa, jottei ykskään päivä menis hukkaan mun elämästä. Voitte vaan kuvitella minkävärinen tyttö täällä aamulla oli, kun sovitut menot peruuntu muutamaa tuntia aikasemmin ja toinen meno heti perään. Hetken mä ehdin jo ajatella, miten tää ois eka päivä koko kesälomalla, kun oisin ihan vaan kotona peiton alla masentuen. Kyllä mä siellä kerkesinkin muutaman minuutin olla, kunnes sain tekstarin ja lähin kymmenessä minuutissa huristelemaan kotoota yöpaidassa ja tekemättä naamalle yhtään mitään. Jes, tää päivä ei sittenkään menny hukkaan!
ihpon
1&2. Jostain päivästä lähtien mä en enää aatellu mun duunia pelkästään työnä, vaan rupesin ottamaan sen hauskanpitona, josta mä nautin. Viimepäivät on sisältäny ravintolassa istumista, maauimalassa uintia, vesiputouksen alla juoksemista, eväsretkiä, auringonottoa, leffassa istumista ja muuta kivaa! Kaikista parasta on se, miten en menetä kesälomasta yhtään mitään, sillä saan ite valita työpäivät ja ajat. Se mua tais stressata ennen kesälomaa kaikista eniten, että jos en pääse menemään minnekkään töiden takia. Ainut miinuspuoli, jonka mä keksin tästä, on kolme kertaa viikossa olevat palkkapäivät, joista ei tunnu jäävän yhtäkään penniä säästöön. Ehkä vielä jokupäivä...:-D
IMG_8193
1. Ehdoton lempparisarja, josta mä en varmaan tuu ikinä saamaan tarpeekseni! Vähän kyllä harmittaa, miten mun täytyy mennä suomen subin tahtiin, kun ei mun englannin kielipää taida yltää kattomaan ees vieraankielisiä lastenohjelmia. Onks ketään teistä kattonut tätä suomenkielisenä netistä? Oon yrittänyt ettiä tätä, muttei ainakaan mun silmiin oo vielä osunut.. Olin itekkin ihan yllättynyt, kun löysin telkkarista jotain kivaa katottavaa, josta mä oikeesti tykkäsin. Mun telkkarinkulutus ei tosiaan oo mitään suurinta luokkaa, mut poikkeus (..ja hyvä sellanen) sääntöön!
IMG_8312
1. Mulla on järkyttävä vaatekriisi, ei yhtään mitään päällepantavaa ja viikottain mun kaapista lähtee yks jätesäkillinen vaatteita pois mun silmistä. Ärsyttävää, miten tuolta valkosista uumenista ei tahdo löytyä mitään mun silmää miellyttävää. Mulla onkin nyt käynnissä vaatekaapin kokonaan uudistaminen, joka on lähtenyt hyvin käyntiin kiikuttaessa uusia vaatteita lähes päivittäin kotiin. Jotenkin laitti yllättämään, miten kotona kattoessa huomasin yhtä paitaa lukuunottamatta kaiken olevan Zarasta...
IMG_8206
1. Whii, mun rakas on taas kotona yli kuukauden jälkeen ♥ Vaikka mulla olikin lähes kuukauden toinen järkkäri käytössä, meinas moneenkin otteeseen siihen hermot mennä. Tän kuun blogitilastoja kattoessa huomasin mun postausten määränkin laskeneen älyttömän alhasiks ja veikkaanpa tätä yheks syyks! Ei huolta, nyt mulla on päällä taas mieletön postaus- ja kuvailuinto, joka ei taida ottaa leppyäkseen ;-) Jos teillä ois siis jotain postausideoita tai erityispostauksia mielessä, niin sana on vapaa - mä kyllä kuuntelen ja laitan niitä korvan taakse!
IMG_8065
1. Hmm.. jos tätä nyt ees yö"uinniks" voi kutsua! Tämmöset on ihan parhaita kuumana yönä, kun pieni lampivesi ei meinaa jäähtyä millään ja ulos meinaa paahtua. Pää täynnä heiniä ja kukkia, jalat harottaa ilmaan ja ympärillä on pelkkää mutasta vettä. Ei kai mistään muusta huomaa, että mä asun 40km lähimmästä kaupungista ihan peltojen keskellä? Hah, toivottavasti ei!
IMG_7137
1.Ruvettiin yks päivä tekemisenpuutteessa väsäämään jotain safkaa ja kokeiltiin tortilloja ihan tavallisista letuista.. Mmmm, mä en nykyään muuta kotona söiskään! Voittaa normaalit tortillat mennentullen, enkä mä ees halua tietää, kuinka pahoilta ne maistuu tän jälkeen :-D Nyt varmaan taas käy niin, et mä syön tätä ruokaa kuukauden jokaset päivät, kunnes mä kyllästyn, enkä syö tätä pitkiin aikoihin... Ois niin tuttua juttua multa.

12 kommenttia:

  1. tosikiva postaus!
    itekki asun keskel peltoi, jotka o metsie ympäröimii, lähin kaupunki melkein tunnin ajomatkan päässä :Dd että täälläki harrastetaa samaa mutalammis uimista ku ilmastointilaitekki hajos(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) No sithän sä ymmärrät paremmin kuin hyvin! Voi raukka, älä pakahdu siihen kuumuuteen.. :-D

      Poista
  2. ihana postaus! :-) sinäki katot Carrien päiväkirjoja? ihan mahti sarja!! ite katon ihan subilta ne koska mun kone ei suostu pyörittämään ilman sammumista sarjoja netistä :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan yks parhaimmist sarjoist, mitä oon ikinä kattonu! Haha eikä, oot vielä hyvä enkussa, niin oisit voinu kattoo niitä enemmänki ku suomen tahtiin yhen jakson viikossa... No can do, kyllä me molemmat vielä ratkasut keksitään :-D

      Poista
  3. hauska toi vika kuva :D mieki haluun ! vaik tulinha mieki uimasta justiinsa..tosin joesta :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai meinasit tokavikaa kuvaa, kun puhuit uimisesta? :-D Haha siitä vaan menemään, ei kello vielä liikaa oo!

      Poista
  4. Miksi ottaa stressiä siitä jos ei tee mitään? Mä oon koko kesän vaan löhönny, kaikelle sosiaaliselle piutpaut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, musta taas on ihanaa keksii päivät täyteen tekemistä ja meneillä kavereitten kanssa jokapuolella Suomea päivittäin! :-D

      Poista
  5. sähä voisit pitää blogikirppist jos heität vaatet roskii :) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm.. enmä oikein tiiä! Noi pois heitettävät on ihan järkyttäviä heräteostoksia, joita en suurinpirtein oo ikinä sit päälle kuitenkaan saanu :-D Enkä siks usko, et yhtään ketään ois innokas ostamaan niitä, enkä mä tiedä kehtaisinko ees myydä sellasia eteenpäin hah!

      Poista
    2. haha okei :) mut jos on jotain kivoi nii tääl ois ainaki yks ostaja jo tiedos ;)

      Poista
    3. Aijaa, kiva tietää :-) Pidän mielessä ens kerralla isoa tyhjennystä tehdessä, jos mä innostuisinkin pitämään sellasen!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)