maanantai 3. kesäkuuta 2013

SCHOOL ENDING

päättärit iphne
Kollaasit2
Kesäloman alkutunnit ja me nauttimassa fiiliksestä satojen ilosien kasvojen seassa. Paljon uusia tuttavuuksia, joitten kanssa mä en ollu ennen vaihtanu muutakuin hymyjä. Tuoremansikkadrinkkejä keskellä puistoa, josta löyty koko illan ihanimmat kukat (ainakin siihen asti, kunnes mä huomasin yhen punapään laittaneen mun takkiin semmosen roikkumaan koko illaks niin, että keskellä yötä mä tajusin vihdoin ottaa semmosen kuivuneen kimpun pois siitä...:-D). Mun tytöt nauramassa hulluille jutuille, aurinkosää ja joenranta teki koko illasta älyttömän. Amarillon safkat ja mun järkyttävän pieni alkuruoka-annos, jota en ees jaksanu syödä kokonaan, kun muut veti "ihan oikeeta ruokaa". Pusuja ja haleja koko päivän eestä, kunnes aamuyöstä jokanen meistä meinas nukahtaa kesken pitkänmatkankävelyn ja ne hempeet sanas tais jäädä vähemmänpuoleiselle niitten mumistusten seasta. Raivotuttavan pieni kuvasaldo - no, laitetaan se kivan illan piikkiin! Toivottavasti teiän muittenkin päättärit suju hyvillä fiiliksillä ilman pahempia tapaturmia :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)