torstai 13. kesäkuuta 2013

SEKAKUVIA VIIMEPÄIVILTÄ

IMG_3937
IMG_6166
IMG_6126
IMG_6205
IMG_6129
IMG_6181
IMG_6221-001
Mä en oikein tiiä, mistä alottaisin ja mitä mä ylipäätänsä kirjottaisin. Toisinaan täytyy antaa vaan ajatuksen viedä, vaikken mä lopputuloksesta oiskaan niin varmalla pohjalla. Viimepäivät on ollu mulle ihan hulluja, oon yrittäny ottaa kaiken irti kesälomasta ja ollu mahollisimman paljon eripuolella kaupunkia kavereitten kanssa. Mulla on ihan mielettömät kaverit, jotka saa mut nauramaan, kun ei ees naurattaiskaan ja hymyilemään, kun mä vannon viettäväni erakoitunutta elämää peiton alla. Mä ajan illalla kotiin jälleen kaatosateessa menemällä jokasen sadelätäkön päältä niin, että vedet roiskuu mun muutenkin läpimärille vaatteille. Musta tuntuu pieneltä lapselta, yhtä huolettomalta ja viattomalta. Sitä fiilistä on toisinaan ikävä, mut onneks sitä saa vielä tuntea tässäkin iässä, vaikka mä jo 6201 päivää vanha oonkin! Mulla soi spotifystä tällähetkellä vaan rakkausbiisejä ja kai mä uskon niitten jotenkin parantavan maailmaa entisestään. Tai ainakin tuovan itelleni niin hyvänmielen, kun tuntuu kaiken olevan mallillaan. Ja itseasiassa - niinhän kaikki oikeestaan onkin nyt

6 kommenttia:

  1. frideerattua banaania ja jäätelöä=parhautta♥ ja sie se aina osaat kirjottaa nii ihanasti mutta tosi kiva että oot ottanu kesälomasta ilon irti "!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi oli niin hyvää ja samalla niin halpaa, et tekis mieli syödä tuolla pelkästään tota haha :-D Kiitos paljon ja toivottavasti säkin tuut vielä ottamaan!

      Poista
  2. Kirjotat aina jotenkin niiin hyvin ja sulla on huippu kuvia! Kesä on parhautta, ja siitä pitääkin ottaa kaikki ilo irti :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon, sait mulle töissä aikamoisen hymyn naamalle :-) That's true, kerrankin vapauden vallitessa voi tehä mitä tahansa mieleen pälkähtää!

      Poista
  3. ihan vaan idea mut ois kiva nähdä noita vaatteita mitä oot ostanu ni sillain "kunnolla" esiteltyinä jos tiiät mitä tarkotan :-D ihana blogi !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista, ainakin mä luulin ymmärtäväni sun pointin :-) Itseasiassa tultiin just pitkältä muutaman tunnin kuvausreissulta parin uuden vaatteen kanssa, et niistä on luultavasti tulossa pian jotain postausta! Kiva, et sä kommentoit jotain ideaa postauksista, mä kun en yhtään tiiä millasta te toivoisitte täälläpuolen :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)