torstai 6. kesäkuuta 2013

VASTEN AURINGONSILTAA

IMG_5051
IMG_4966
IMG_5081
IMG_4880
IMG_4851
Se, miten joskus mieli on kevyt ja ajatus ei paina mitään, on ihanimpia tunteita maailmassa. Tuntuu hyvältä huomata isoimman murheen olevan tällähetkellä varpaitten samanaikasen heiluttelun mahottomuus. Mä annan hiusten hulmuta kevyessä tuulessa ja uitan itteni polviin asti lämpimässä meressä pelkkä mekko päällä. Välillä tekee hyvää avata silmät ja nähä maailma eri näkökulmasta, kuin sitä on ikinä ymmärtäny tarkastella. Toisinaan se vaatii niin paljon pahaamieltä ja toisen ihmisen sylissä kömpimistä, että ylämäki näyttää liian isolta lähteä yrittämään. Silti se tuntuu aina yhtä loistavalta huipulla ollessaan, enkä haluais ikinä päästää sitä fiilistä laskemaan. Aurinko lähtee minuutti minuutilta meitä karkuun, eikä me voida kuin hymyillä sille ikuisesti. Sä makaat mun kanssa keskellä yötä kippurassa peiton alla, kun mä leffan jälkeen en uskaltanu tulla peiton alta pois. Silität mun hiuksia ja vihdoin mä uskon, ettei mulle tapahdu sun kanssa mitään pahaa. Niin sä mulle lupasit.

2 kommenttia:

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)