maanantai 17. kesäkuuta 2013

VIHDOIN SEITSEMÄNTOISTA

IMG_6404
IMG_6319
IMG_6340
IMG_6398
IMG_6343
Jos mä kertoisin, mitkä asiat mut on tehny viimepäivinä onnellisemmaks, multa saattais vierähtää tuntikausia. Koko päivä on ollu täynnä yllätyksiä ja mä oon innoissani kuin pikkutyttö. Pompin monta päivää sängyn päällä hokien, kauanko aikaa on vielä mun syntymäpäivään. Päivällä mun silmät sidotaan ja kädestä pitäen mut talutetaan yllätyksien maailmaan. Äiti hymyilee mulle ja toteaa mun näyttävän kauniilta tänään.

Mun syntymäpäiväyönä me lasketaan minuutteja siihen, että mä oisin seitsemäntoista ja neito kauneimmillaan. Kolme päivää etukäteen alotettu synttäreitten juhlinta huipentu tänään yöllä 00:00 mua nostettaessa ilmaan huutaen onnentoivotuksia ja korkaten pulloa samalla minuutilla. Miljoonat halit ja pusut sai mut tuntemaan niin hyvää fiilistä, että mä oisin voinu jäädä siihen hetkeen ikuisuudeks. Sanoitte mua kauniiks ja vaikka tiesin näyttäneeni räjähtäneeltä yösaunomisen jälkeen, mä uskoin sen hymyillen.

Yösaunan jälkeen me ajetaan kahestaan, pelkät pyyhkeet ja hymy vartalon peittona meille. Jokasen vesilätäkön läpi ja onnellisuutta unohtamatta sä teit musta maailman onnellisimman. Hiuksia silitellen ja kauniita sanoja sanoen mä nukahdin uneen, seittemäntoista vuotiaana. Aamulla sä halasit mua takaapäin unissas, kun mä olin lähössä töihin. Viesti töissä, missä kerrottiin mulle olevan kakku, mut se syötiin jo. Surullisena kotiin tullessa te piditte mua kädestä kiinni, peititte mun silmät ja näytitte mulle mun lempisuklaakakun. Tunsin itteni idiootiks ja teitä nauratti, miten sinisilmänen mä oon uskomaan kaiken, vielä mun syntymäpäivänä. Mä en ikinä haluu päästää otettani irti.

18 kommenttia:

  1. voi että tätä sun tekstii on aina nii ihana lukea =) PALJON ONNEA <3 !

    VastaaPoista
  2. En kestä, nä sun tekstit on ihan parhaita... Onneksi olkoon!!! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, mietin kauan viitinkö julkasta tota tekstiä, kun oon kirjottanu sen ihan väsyneenä tästä päivästä :-) Kiitos paljon Anni! ♥

      Poista
  3. Yritin keksiä järkeviä lauseita, joilla olisin voinu ylistää tätä tekstiä, mutta en keksi mitään mistä tulisi tarpeeksi hyvin ilmi se kuinka kauniisti sä kirjotat! Ehdottomasti mun lempiblogi! :)

    Onnea syntymäpäivän johdosta!♥ Sua voisi kyllä ajatella muutaman vuoden vanhemmaksikin, sen verran kypsältä tunnut -96 syntyneeksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua, mä en oikeesti tiiä pitäiskö mun itkeä onnenkyyneleitä vai hymyillä! Tällähetkellä musta tuntuu, etten tiiä mitä vastata, nimittäin kiitos tuntuu liian riittämättömältä vastaukselta. Luin tän kommentin niin monesti, enkä vieläkään tiiä parempaa sanaa kuin kiitos miljoonasti ♥ :-)

      Poista
  4. Tästä blogista tulee vaan hyvä fiilis kun tätä lukee! Oot ihana Noora ja vaikutat loistavalta tyypiltä! ♥ Tää on kyllä yks mun lempiblogeista! Hyvää kesää sulle Noora! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iik, voi kumpa sä näkisit mun ilmeen nyt :-D Säkin saat mut sanattomaks: tuntuu hassulta, miten oot saanu pelkän blogin perusteella tollasen kuvan musta! No mut ihanaa kuulla, jos sä aattelet noin, kiitos tositosi hurjasti ♥ Hyvää kesää sulle myös, ota kaikki irti siitä :-)!

      Poista
  5. Mite herkulliselta toi vesimeloonihomma näyttää! Ja wau toi sun teksti, oikeastaan ainoa blogi, jossa tekstin lukeminen on kivempaa kun kuvien katseleminen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se olikin ihan sikahyvää, suosittelen maistamaan joskus :-) Ihanasti sanottu, sillä musta tuntuu välillä mun tekstin olevan järkyttävän tönkköä, kun mä tätä aina iltasin kirjottelen väsyneenä! Kiitos paljon :-)

      Poista
  6. Osaat kirjottaa tosi upeesti. Oikeesti, vau! Ihana postaus, niinku kaikki sun muutki postaukset! Nä saa aina mun niin iloseks ku kirjotat niin kivasti ja ku sulla on kaikki hyvin. :)
    En oo unohtanut sitä ku sanoin, et meijän pitää nähdä. Mut mulla on SM kisat heinäkuun eka viikonloppu, joten siihen asti treenaan vaan paljon ja vapaa-aikaa ei paljoa ole.. Mut sen jälkeen haluun oikeesti nähä sut! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos tositosi paljon Anu, sä ite saat mut aina iloseks kommentoimalla ihania sanoja! Tsemppiä hurjasti uintiin, toivottavasti kaikki menis hyvin :-) Mäkin haluun nähä sut, viime kerrasta on hävettävän paljon aikaa, ikävä painaa ♥

      Poista
    2. Kiitos paljon Noora :)! Ja niin on ihan liian kauan... mullakin ikävä sua! <3

      Poista
  7. Iiihana teksti!! Ja paljon onnea! <3

    VastaaPoista
  8. Todella kauniita kuvia! Isot onnittelut sulle vähän myöhässä :)

    http://reetta-s.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iso kiitos ja parempi myöhään kuin ei milloinkaan :-)!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)