sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

YKS IHANA ILTA

Illan teemaviisu, tätä tuli kuunneltua ihan järkyttävän monta kertaa ihan vaan fiiliksen takia!
Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled
Kotona jälleen pikasesti kirjottamassa tätä, ennenkun oon taas lähössä! Kahenkymmenenneljän tunnin, 400 kilometrin ja monenmonen tunnin pepun puutumisen jälkeen on juhlat juhlittu ja fiilis vieläkin älyttömän hyvä. Mua ei kaduta tipantippaa, et lähettiin noin kauas tyttöjen kanssa viettämään aikaa keskenään sillä toi oli yks kivoimmista illoista pitkään aikaan! Näytettiin varmasti järkyttäviltä juoksemassa kaksisteen viiden minuutin bussitauon aikana ympäri Saloa ettimässä mansikoita ja kattomassa, miten bussikuski nauraa meille. Me kaikki tanssimassa illalla, vaikka mä oon aina vannonu, etten mä tykkää yhtään heiluttaa itteäni mihinkään suuntaan. Kuuma kesäpäivä, jollon kenenkään fiilistä ei vaan voinu yksinkertasesti pilata säällä ja ois ajanhukkaa tuhlata kesäloma mököttämiseen. Oon ylpeä, kun mä kesän alussa vannoin itelleni, etten tuu viettämään päivääkään kotona kesälomalla. Menojalkaa vipattaa ihan älyttömästi ja tuntuu, ettenmä itekkään pysy perässä! :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)