sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

YKSINKERTASESTI IHANIN VIIKONLOPPU

IMG_9276
IMG_9281
IMG_9280
Koko näytön kaappaus 30.6.2013 210433
IMG_9319
suvii!
IMG_9275
Mä huomaan säntäileväni paikasta toiseen, enkä malttais millään pysyä paikoillani ees pientä hetkeä. Tuntuu ihanalta huomata kesän olleen tapahtumarikkaampi kuin ikinä ennen ja vielä hyvällä tavalla. Koko viikonloppu on ollu täyttä unelmaa ja meneilyä monensadan kilometrin ja hurjan monen tunnin verran. Perjantai-ilta kulu poikaystävän kavereitten kanssa, tullen nukkumaan meille puoleks tunniks lauantaiaamuna. Koko päivä piti älyttömästi ylläreitä sisällään, olin lähössä ihan tuntemattomaan paikkaan ja vasta siinä vaiheessa matkaa mä ymmärsin koko paikan olevan keskellä merta, saaressa. Venekyydit ja mä pelkäämässä lentäväni laidan yli, ei kuulosta hyvältä, mut sitä se oli. Sairaan hauska ilta takana, nyt kolmen tunnin kotimatkan ja ravintolassa safkaamisen jälkeen mä oon vihdoin kotona ja lähössä vartin päästä tyttöjen kanssa viettämään iltaa! Jos mä voisin valehtelematta sanoa rakastavani elää tällähetkellä, niin mä sanoisin niin. Mut samalla sanoessa niin, mä tarkottaisin sitä.

3 kommenttia:

  1. hienoa että sullaki ollu tapahtumarikas kesä =) ja hyvän näkösiä noi juomat :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kuulla, etten oo ainut! Oon ihan järkyttävän nirso tommostenkin suhteen, mut noi oli oikeesti tosihyviä :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)