sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

YÖ JA KELLO 1:00

IMG_7514
IMG_7650
IMG_7680
IMG_7737
IMG_7727
IMG_7709
IMG_7734
IMG_7844
IMG_7500IMG_7831
IMG_7787
IMG_7773
IMG_7497
IMG_7528
Ja mä istun ja kirjotan tätä ja mä istun ja mietin tätä. Miten mun aamu alko maailman huonoiten, kun sä kerran kuukaudesta unohdit soittaa hyvänyönpuhelun illalla. Tuntuu hölmöltä jälkeenpäin, miten isolta asialta se tuntu vielä aamulla, vähän niinkuin iskulta päin naamaa. Mieli tekee toisinaan hulluja kepposia, asiat tuntuu moninkerroin isommilta ja jälkeenpäin ei voi kuin nauraa. Aamulla sun soittaessa anteekspyyntöjä, mä tyydyn mumisemaan ja multa meni viis minuuttia puhelun jälkeen tajuta, miten sä oikeesti rakastat. Oli mun vuoro ajatella, miten hassusti mä toimin.

Pidät musta niin lujasti kiinni, etten haluis olla muualla - vaikka samaan aikaan mun tekis mieli juosta sun kanssa paikkoihin, joihin ei olla vielä ehditty. Puhutaan ehtimisestä, vaikka päivät on täynnä aikaa ja maailma pullottaa nähtävää. Mä nostan jalat ilmaan ja pysähdyn haaveilemaan, kuten aina. Mun eläessä mun haavemaailmassa, siellä on kaikki paremmin kuin hyvin, nauravia ihmisiä ja paljon onnellisuutta. Tuntuu hyvältä huomata sen muistuttavan hassun paljon omaa elämää, josta on vaihevaiheelta tullut elämisen arvoista eri tavalla.

Älytttömän vahva kuvausinspis keskellä yötä ja kello näyttää 1:00. Valosat kuvat, kukkia keskellä tietä ja autojen pakoilua minuutin välein. Tästä mä tykkään ihan hulluna, niinkun sustakin. Se, miten jaksat aina raahautua mun kanssa ottamaan blogikuvia mihin kellonaikaan tahansa, saa mulle hymyn ja onnen aikaan. Mä rakastan olla tyytyväinen omaan kädenjälkeen, kun on panostanut kuviin ja tekstiin enemmän kuin yleensä. Kyllä te tiiätte, vielä joku päivä saatte nähdä!

14 kommenttia:

  1. Tää teksti oli ihanku mun ajatukset tällähetkellä! Wau tätä tekstiä sun blogissa oikeesti! Voisin lukee 1000 sivua tällästä helposti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää sun kommentti tuntu niin hyvältä lukea, etten voi ees kuvailla sanoin :-) Kiitos hurjasti, oot ihana kun kommentoit!

      Poista
  2. se on tärkeintä että osaa pyytää anteeksi (: ja aivan ihanaa miten poikaystäväsi osaa ottaa sinusta nuin hienoja ja taiteellisia kuvia ja sinä tietenkin aina niin hienona mallina !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niin on, oot oikeessa :-D Oon niin ilonen siitä, miten hyviä kuvia se nykyään osaa ottaa. Alussa mä neuvoin kädestäpitäen ja rautalangasta vääntäen, millasia kuvia mä tänne haluun ja kuvausreissut saatto kestää montakin tuntia sen takia! Thank god, tällähetkellä ne ei vie yhtä paljoa aikaa :-)

      Poista
    2. :D hyvä että se on oppinut !

      Poista
  3. Vau! tosi hienoja kuvia,ihanku nois ois joku tarina taustalla. Oisin iloinen,jos must sais tollasii kuvia,mut toistaseksi oon päättänyt pysyy sil kameran toisel puolel:) tosi hyvä blogi sulla, hienoo ja syvällist tekstii ja upeit kuvii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau, sä sait mut niin onnelliseks tän kommentin ansiosta. Tuntuu niin hyvältä huomata, miten te ihanat jaksatte nähä vaivaa ja laittaa aina asiallista kommenttia postauksien perään. Parasta blogissa on kirjottaa sitä ihan vaan itelleen ja purkaa ajatuksia, jotka selkenee helpommin sitä kautta. Mut heti toiseks parhain juttu on kommentit, just tämmöset kommentit saa mut tajuamaan, miten paljon mä rakastan ylipäätänsä kirjottaa blogia! Kiitos sulle hurjasti, oot ihana salaperänen anonyymi ♥

      Ps. Mee ihmeessä vaihtamaan puolta sinne kameran toisellepuolen! Mäkään en nimittäin tykänny vielä puol vuotta sit olla yhtään kuvattavana, kun pidin itteeni jotenkin tylsännäkösenä :-D Muistan vieläkin ne ekat kuvat, miten tönkköjä ja vaivaannuttavia ne oli.. Saattaa sunkin mielipide muuttua, jos annat vaan itelles mahollisuuden :-)

      Poista
    2. Heh,eipä kestä :)Totta kai sitä haluaa kehua hyvää blogia ja antaa positiivista palautetta.En koskaa lähtis haukkumaan kenenkään blogia,koska jokainen blogi on just sellainen kun sen kirjottaja haluaa sen olevan. Musta on tosi hieno juttu et kirjoitat blogia,koska se on ensinnäkin uskaliasta kertoo niin paljon omasta elämästään tällee "julkisesti" ihmisille tätä kautta. Ja niinku jo sanoin niin kirjoitat hyvin. Ja on myös hyvä et pystyt purkamaan tähän blogiin ajatuksia ja sun postauksissa ne ajatukset välittyy myös meille lukijoille. Joten jatkan samaan malliin!

      Juu,pitää yrittää. Yleensä ku on vaan kuvattavana,ni ei oo tyytyväinen lopputulokseen,mut kaikel pitää antaa mahollisuus :)



      Poista
    3. Voi vitsit, tällähetkellä on niin hyvä fiilis tän jatkokommentinkin takia! Aattelet ihan uskomattoman ihanasti :-) Kiitos vieläkin tosi paljon, hyvää kesää sulle!

      Poista
  4. Ihania kuvia ja mahtavaa toi teksti! (:

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)