maanantai 29. heinäkuuta 2013

FLY WITHOUT WINGS

IMG_3141
IMG_3490
IMG_3210
fantaahiuksis1
IMG_3111
Mä aattelen sen elämänilona ja mahdollisuutena antaa mennä, äiti kuvailis mun viimeaikasia tekemisiä varmaan toisenlaisilla sanoilla kera toisenlaisen äänen. Mun lupaus on yhä voimassa ja jos se musta on kiinni, niin se on vielä 13.8 aamunakin. Tätä tänhetkistä kutsutaan kai omaks ajaks, mä kuuntelen mun yöseuralaisen tasasen tuhisevaa hengitystä ja kirjotan moneen päivään. Tuntuu yksinäiseltä, vaikka mä tuskin muistan, miltä se tuntuu tän kesän jälkeen. Kesä on ollu ihan mahtava, siitä kertoo mun auringonhaalistamat hiukset, 302 pisamaa poskipäissä ja epämääräinen rusketusraja selässä. Mulla on ollu ikävä kirjottamaan, ikävä niitä kommentteja ja hassuja hakusanoja googlessa, jossa mua yritetään ettiä. Vielä jokupäivä mä hankin mun postausrytmin kuntoon ja valokuvaan ja kehittelen tekstit niihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)