maanantai 1. heinäkuuta 2013

HEINÄKUUN PUOLELTA EKA

turuuur
IMG_9375-001
IMG_8196
iphone
IMG_9363
Tää päivä on kulunu vähän rauhallisimmissa merkeissä, mitä edelliset koko kesälomana. Mä oon pitkästä aikaa kotona käymässä (...nimenomaan käymässä, meinaa nimittäin jo pelkästään tän tunnin tekemättömyyden seurauksena pää räjähtää, kun joudun olemaan paikoillani). Kävin piipahtamassa töitten puolellakin pitkästä aikaa ja heti kättelyssä tää mun viisvuotias poitsu ilmotti mun laihtuneen hurjasti. Kysymyksiä kysellen hän ihmetteli, milloin mä oikein kasvaisin aikuisen kokoseks. Ja vaikka mä kuinka yritin selittää, etten mä tästä isommaks muutu, raahattiin mut ruokapöytään istumaan ja juttelemaan tästä. Spagettia syödessä hän yhtäkkiä keksi, miten voitaisiin yrittää saada mut kasvamaan syömällä spagettia toinen toisesta päästä ja toinen toisesta (ja miten niin kattonu liikaa kaunotarta ja kulkuria)... Haha, miten mä oisin voinu olla nauramatta, kun huomaan olevani ihan mukana tässä kaikessa. Voi, kun tästä sais vielä aikuisenakin duunin, jolla elättäis ittensä!

10 kommenttia:

  1. hihii :D mulla on samaa kangasta olevat shortsit ku sulla toi valkonen ala-ja yläosa:)

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Mäki tykkään ihan hulluna, vaiks aluks ei ois tullu mieleenkään ees sovittaa noita! :-D

      Poista
  3. Itekki meinasin ostaa tommoset :) aluks kiersin kaupas noi kaukaa, mut nyt oon pariviikkoo miettin, että pitäiskö sittenkii ostaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha sama juttu! Oon vaan tykästyny noihin enemmän ja enemmän, kannattaa kyl ostaa jos yhtään tykkäät noista :-)

      Poista
  4. Ihan sairaan söpöt noi biksut! :-)

    VastaaPoista
  5. aaaah ihan megaihanat bikinit!!!! <33

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)