keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

HYMYYN TARVITAAN 17 LIHASTA, KULMIEN KURTISTAMISEEN 43

IMG_1018
998001_10201570688138200_1839185480_n
summer up
IMG_1030
IMG_0542
Niinkuin mun elämässä aina, yhtä huonoa päivää seuraa kakskyt sitäkin parempaa. Hetkihetkessä eläminen on mulle huonoina päivinä ihan mahdotonta ja ylitsepääsemätöntä, mä harhailen tulevaisuuden synkkyyksissä peiton alla. Hyvinä päivinä kiikutan kotiin kukkapaitoja, enkä mä tiiä, mikä niissä oikein kiehtoo. Kaikki tyttömäinen ja siro on avainsanat tällähetkellä mun elämään. Selaan weheartia ja inspiroidun älyttömästi, rakastan sitä terapiaa mun aivoille. Pikkuhiljaa mä huomaan samaistuvani pieniin tekstinpätkiin ja aattelevani, etten mä ole ainut maailmassa, joka kokee tätä fiilistä. Se auttaa, eikä tulevaisuus enää pelota ollenkaan. Ainut mikä pelottaa on se, säilyykö onni elämän loppuun asti kaksisteen keinutuolissa istuen.

12 kommenttia:

  1. mistä sie nuita ihania kukkakuosisia paitoja löyät?:o hyviä herkkuja ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, oon ostanu varmaan jo viis kukkapaitaa bikbokista :-)

      Poista
  2. ooi oot niin ihana :)

    VastaaPoista
  3. wau, onpas ihana blogi ja oot tosi kaunis:-) tykkääntykkään ♥

    http://o-something.blogspot.fi/
    kurkkaa :)

    VastaaPoista
  4. onko sulla syömishäiriö kun juttelet niin kamalasti syömättömyydestä??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä ihmettä, tää hämmensi mua aikalailla :-) Ei mulla oo syömishäiriötä, enkä oo jutellu täällä blogissa ainakaan omasta mielestä ollenkaan mun syömättömyydestä. Hassua, että sä sanot noin (varsinkin tähän postaukseen), kun 2/5 kuvista on ruokakuvia epäterveellisistä jutuista ja mun suhde ruokaan (ja oma paino kaikenlisäks) on ihan normaali :-D

      Poista
  5. Täällä sun blogissa on aina kiva vierailla, kun kaikkia tekstejä on niin ihana lukee :) ja mulla on toi sama että joskus helpottaa kun tietää ettei oo ainut joka on siinä tietyssä tilanteessa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, tosi ihana kuulla sun pitävän :-) Niimpä, mulla itellä ainakin se asia ei enää tunnu niin "ylitsepääsemättömältä" ton jälkeen!

      Poista
  6. Vau, tuo toppi on ihana!!!

    http://reetta-s.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)