torstai 11. heinäkuuta 2013

JOS MULLA OLIS SYDÄN, KAIPAISIN SINUA

IMG_1638
IMG_1614
intiaanipanta
Tuuli puhaltaa mun selkää, mä seison keskellä pihaa ilman vaatteita ja jännitän. Ihmisiä kulkee ulkoiluttamassa lemmikkejään, mä pidän sormet ristissä ja toivon, ettei ykskään astuis ulos muutamaan minuuttiin. Samaan aikaan mulla on fiilis, etten mä haluais ajatella ees niin pitkälle, vaan antaa fiiliksen viedä. Paljas iho, niin aito mut samalla niin haavoittuvainen. Pieni jännitys, vilunväreet ja lämpimät halit tekee tänhetken fiiliksistä aidot. Mä kerron sulle totuuksia mun elämästä, kun hiljaa sä kiedot käsiä mun ympärille tiukemmin ja kiellät kaikki pahat sanat musta itestäni. Ei auta vastustella, mä tiiän sen. Joka kerta jollain ihmeellisellä tavalla sä saat mut aina uskomaan totuuden sun suusta. Eikä se oo sitä, etten mä omistais omia mielipiteitä tai haluais tuoda niitä julki ees kuiskaten. Kyllä me tiedetään, mitä se on.

4 kommenttia:

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)