tiistai 23. heinäkuuta 2013

KOLLASIA KOLLAASIN PERÄÄN

Mä oon ollu tälhetkellä niin kauan pois täältä, etten oikeestaan oo osannu tarttuu tähän tekstipohjaan. Samaan aikaan kun mä mietin tätä blogia, mä aattelin tulla vaihtelun vuoks kertomaan jotain muuta kuin niitä fiiliksiä kuluneilta päiviltä. Harvoin mä nimittäin täällä kerron mun menemisistä tai päivien tekemisistä yhtään mitään! Täältä tulloo siis kunnon kuvapläjäys.

PicMonkey Collage (5)
1. Lähössä mökkeilemään, kunnes multa kirjaimellisesti loppu voimat bussipysäkin ekan 50m jälkeen kantaen omaa 10kg laukkua kaikkine viikonlopun juotavineen.. Taisin rutista aika kovasti taksintilaamista ja loppujenlopuks poitsut juoksi taksin meille joltain huoltoasemalta! Ei sillä, ois se kuuden kilsan kävely mökille voinu tuottaa pieniä vaikeuksia itse kultakin... 
PicMonkey Collage (7)

2 & 3. Mun lempparityttöjen kanssa viihteellä, voinko mä parempia tyttöjä ees toivoa? Välillä musta tuntuu mun olevan oikee onnenpekka omistaessani nää, kun jaetaan päivittäin kaikki pienimmistäkin vaatekriisikuvista vähän vakavampiin asioihin. Mä oon täysin samaa mieltä siinä kliseessä, jossa sanotaan lukiossa tapaavan ne loppuelämän parhaimmat ystävät, jotka säilyy aikuisikään asti. 
PicMonkey Collage (12)
2 & 3. Enkä mä itekkään tiiä, mistä toi mun jatkuva kukkahömpötys on tullu. Viimeaikoina en oo kotiin muita kiikuttanutkaan, kun valehtelematta kymmenen kukkapaitaa, mekon, hameen, kukkapäähineitä.. Toi kolmannen kuvan mekkokin sai mut yökkäämään ensin vaatetangolla nähdessä, kunnes ajantappamiseks halusin koittaa sitä - ja tossa se nyt omalla vaaterekillä roikkuu! Mitä seuraavaks?! En ihmettelis, vaikka sieltä tulis kukkahammasharja- ja samansävynen tahna.
PicMonkey Collage (8)
1-4. Saunailta, whii! Muutaman tunnin jälkeen pois tullessa, alko keho jo vetelemään viimesiään.. Nesteytys kuntoon ja voimat alko pikkuhiljaa palautua ennalleen, heh. Tuntu haikeelta kolmen päivän jälkeen lähtee pois, kun oli tottunut älyttömän tiiviiseen yhessäoloon ja kaiken tekemiseen yhessä. Ei mitään pahaa sanottavaa, tämmösiä viikonloppuja useemminkin!
PicMonkey Collage (9)
2. Mun shoppailu on ollu ihan kuollutta täs kuussa, enkä mä tiiä syytä! Vaatteita tulee kassikaupalla sovituskoppiin, mikään kuitenkaan näyttämättä kivalta. No, jos ei muuta niin palkka menee parempaan paikkaan ees kerran elämässä. Tuntuu ihan hassulta, kun mä kerrankin töitä tekemällä oon saanu paljon rahaa, mutten kuitenkaan löydä mitään, mihin mä sen tuhlaisin. Ja tätä samaa ongelmaa ei todellakaan oo sillon, kun en oo ollu muutamaan päivään töissä, vaan vaatteita löytyy roppakaupalla. Why? 
PicMonkey Collage (10)
2 & 3. Oonko mä ikinä kertonu, miten paljon tykkään olla shoppailemassa just poikaystävän kanssa? Ihan älyttömästi nimittäin: kaupoilla kierrellään mun ehdoilla, kaikki ostokset ennen sovituskoppia kulkee kätevästi sen sylissä, tungetaan yhessä sovituskoppiin ja nauretaan kuinka huonosti aikuistenpuolen vaatteet mulle oikeesti istuu ja ikinä ei kuule sellasta turhanpäivästä valitusta. 

2 kommenttia:

  1. wau! mulle saa kyllä lähettää rahaa jos ei keksi mihin tuhlais;) haha, kivoja kuvia, tykkään sun blogistas !!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no enköhän mä jotain keksi - heti kun kauppoihin alkaa tulla jotain kivannäköstä! Kiitos paljon :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)