tiistai 30. heinäkuuta 2013

KUKKALUPAUS

jaffaapäälle3
IMG_3615
IMG_3496
jaffaapäälle2
IMG_3491
Mä oon punannu mun huulet ja laittanu päälle tyttömäisimmän mekon, joka mun kaapista löytyy. Sen mekon tarina ei oo mikään rakkautta ensisilmäyksellä vaan sen avainsanat on ompelukoneen kanssa vietetty ilta ja älytömät vaikeudet. Mä hymyilen peilille puhdasta hymyä, sellasta kuin onnellimmillaan hymyilee vastaantulijoille. Kieputan hiussortuvia sormien välissä ja kuulen mun selän takaa tulevan kehuja, jotka saa mut hymyilemään entistä enemmän. Alan heiluttaa mun lantiota tulevan biisin tahdissa ja sä alat nauraa ja kutsua mua keimalijatytöks. Oon niin onnellinen, kaadan sut maahan ja halataan kylmällä lattialla minuuttitolkulla. Jalat ilmassa ja sydän selällään, me ollaan ne kaks rakastunutta täällä.

8 kommenttia:

  1. ootpas hirmusen kaunis! :) ja ihana mekko
    http://riikkasennimiia979899.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. siis ooks ite tehny ton über hienon mekon? =) wowtsi wow toi huulipunaki sopii sulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei, en todellakaan vaan siis ostin kaupasta :-) Tykästyin ton mekon kankaaseen hulluna kaupassa ja XS hukutti mut alleen, niin mun piti kaventaa sitä älyttömästi ja ottaa pituudesta pois 30cm! Oisinpa mä niin taitava oikeesti, mut kiitos kivasta kommentista :-D

      Poista
  3. iiiihana mekko! !<3 sopii sulle tosi hyvin! (:

    VastaaPoista
  4. on kyl ihana toi mekko! mulki on usein toi sama ongelma et pieninki koko roikkuu, mut hyvä, et sä kuitenki osaat muokkaa vaatteet sopiviks jos ne ei istu, koska mä en tiiä löytyiskö multa osaamista sellaseen, tai ainakaan ompelukonetta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ärgh, mä tiiän ton tunteen paremmin kuin uskotkaan :-D Tuntuu jo tässävaiheessa elämää turhauttavalta jokaikinen kerta uusia vaatteita ostaessa kaventaa ja ommella niitä pienempään kokoon ennen käyttöä... Ihan varmasti sulta löytyy, kaventaminen on varmaan helpointa puuhaa ikinä - usko pois :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)