lauantai 13. heinäkuuta 2013

KUKKATYTTÖ

IMG_1281
IMG_1392
intiaanipanta1
IMG_1358
IMG_1463
IMG_1383
Toisinaan peilikuvan nähdessään tekis mieli murtaa peili särpäleiks, toisinaan se hymyilyttää. On päiviä, kun oma naama vaan lähinnä itkettää, eikä ulkonäöstä löydy pientäkään positiivista ripettä. Mä katon noita kokonaan muokkaamattomia kuvia tyytyväisenä harvoin, tää on yks niistä harvoista kerroista. Ihmiset mun ympärillä totee useesti mun kuvien onnistuvan, kunhan mä oon onnellinen sillähetkellä. Villi sydän, joka on valmis vaikka toiselle puolelle maailmaa äkkilähdöllä, haluu muistaa jokaikisen päivän hymyllä varustettuna. Oon heittäny hukkaan päivän ja toisen, jossei sitä kuuluisaa kertaakaan näy. Enkä mä oo hukkaanheittäjä.

14 kommenttia:

  1. voi että miten kauniita nää kuvat on, oot kyllä aivan upee! :) Ja joo, mulla usein sama fiilis, tekis mieli vaa mennä peiton alle ja olla siellä koko päivä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Anni :-) Äh, sellaset fiilikset on kyl niin masentavia, onneks niitä ei kuitenkaan tuu usein!

      Poista
  2. Aivan täydellisiä kesäkuvia, oot niin kaunis! Ihana toi panta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :-) Itekki tykkään ihan hurjasti, vaikka kaupassa sen nähdessä purskahdinkin nauruun... Onneks kuitenki kokeilin sitä vitsillä ja kotiinhan se sen jälkeen lähti :-D

      Poista
  3. Ää en kestä sun tekstit on aina niin ihania ja voin samaistua tohonkin ihan täysin ! Oot ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, voi kiitos paljon ♥ Sähän oot ;-)

      Poista
  4. wow oot tosi kaunis!:-)

    somethingaada.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. ihan huippu upeita kuvia! oot tosi kaunis ja ihanan olone blogi :)

    http://ttomorrowisjustamystery.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)