keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

MUSTAVALKOPAPERIA JA SÄ

IMG_9752
IMG_0181
IMG_9758
IMG_0314
IMG_9770
Se hymy, joka tuppaa laittamaan itteänsä näkyville lähes joka kuvaan, ei oo aina ollu tällanen. Matkan varrelle on mahtunu yhtä jos toista, hyvää ja henkisesti kasvattavaa. Asioita joita mä kadun ja jotka on saanu voimaan pahoin pelkästään ajatuksesta. Onnenhenkilöitä, jotka on pitäny musta huolta koko elämän ajan enemmän kuin ketään ikinä ennen. Siitä huolimatta, kuitenkin vasta tässä iässä mä oon ymmärtäny, miten paljon hyvää mun eteen on tehty. Iltasin mä mietin jatkuvasti, kuinka paljon ihminen kestää hartioilleen painoa ja paljonko sitä oikein voidaan sille antaa. Jotenkin uskoen oon aina päätyny siihen tulokseen, ettei ketään saa hartioilleen isompaa taakkaa kannettavaks, kuin se jaksais kantaa.

Ollaan kuin paita ja peppu, vaikka samaan aikaan meitä vois kuvailla mutrusuuks ja lepytteliäks. Mulla on itsevarma olo monen vuoden jälkeen ja se paistaa muittenkin silmiin kuin vaan omiin. Mun tuntiessa itteni hyväks sinä päivänä, sä huomaat sen kehuessas mua kauniiks silmiin kattoen. Koko hetki tuntu niin hyvältä, tuntien samaan aikaan silmien kostuvan hetki hetkeltä vaan enemmän liikutuksesta. Vaikka aamulla peiliin kattoessa sieltä tuijottais takasin rasvaset hiukset ja meikitön naama, kuitenkin niin kauan, kuin sä pidät mua kauniina, mulla ei oo mitään huolta mun todellisesta ulkonäöstä. Vaikka sanotaan, miten rakkaus sokaisee ja suhteessa kuljetaan vaaleenpunaset aurinkolasit päässä, uskon mä jokaikisen sanan sun suusta. Niinkuin mun pienen mielen ja sydämen saa muutamalla ikävällä sanalla kaadettua lähes pohjalle asti, saa sen koko sydämestä tulevilla sanoilla hyppimään onnesta vielä pitkänkin aikaa.

8 kommenttia:

  1. Tykkään sun blogista ihan älyttömästi. Joka päivä käyn monta kertaa kattomassa, että ootko kirjottanu mitään. Kirjotan itekkii blogia, mutta sun omaan sitä ei voi verrata ikinä. Olis tosi ihanaa osata kirjottaa samal taval ku sie :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eikä, miten sä voit sanoa itestäs noin vähätellen! Kun sä kuitenki tälläki hetkellä oot kirjottamassa blogia, niin mä voin vannoa ajan vaan parantavan kirjotusta. Jos sä ikinä näkisit mun postauksia muutaman vuoden takaa, tai ees viimesyksyltä, niin et sanois samaa kuin nyt :-D Kiitos sun ihanasta kommentista ♥

      Poista
  2. Vaikeinta on keksiä aiheita kun ei ole edes kunnollista kameraa joka houkuttelis kuvaamaan joko itseäni tai ihan mitä tahansa! Mutta olis kiva saada vinkkejä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän noilla halvemmillakin pokkareilla saa nykyään oikeesti hyviä kuvia, ettei se siitä järkkärin laadusta aina oo kii :-) Kirjotat ja kuvaat vaan sellasta blogia, josta sä ite pidät ja jossa sä viihdyt, niin hyvä tulee.Tsemppiä!

      Poista
  3. http://juuliveli.blogspot.fi/?m=1 no tommosta kirjotan. Kuhan vaan sais inspistä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, esimerkiks weheartit ja muut blogit on ainaki omalla kohalla ihan mieletön inspiksen lähde toisinaan!

      Poista
  4. Pitää kokeilla kun olis "omaa aikaa" :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa, toivottavasti se inspis sieltä vaikka löytyis:-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)