maanantai 15. heinäkuuta 2013

NOSTAA HELMOJA, HEITTÄÄ HIUKSET SEKAISIN

IMG_2346-002
syöpäkirjat1
IMG_2373
Kyllä me se tiedetään, miten päivien kuluessa meistä tulee niin läheisiä, että toisen tuntee toisinaan paremmin kuin oman ittensä. Ei tarvita enää sanoja tai kyyneliä, jotta se fiilis tiedostuis eteenpäin. Kyllä mä tiiän, kuinka pitkän pinnan sä omistat ja miten osaat sanoa maailman ihanimmat sanat vaikka keskellä yleisöä. Kuinka sä välillä innostut kehumaan mua päästä varpaisiin mun kirkuessa vieressä ja pyytäen sua lopettamaan samalla sekunnilla. Liataan vaatteet junaradan öljysessä pinnassa, nauretaan isosti kivusta ja jatketaan. Huomataan jokasen auton ajavan hiljemmin meiän kohdalla ja kaikkien tuijottavan ulos yrittämättä ees näyttää huomaamattomalta. Kyllä sä tiiät, kuinka mä muutun sekunneissa pikkulapseks pahanmielen vallitessa ja konttaan lattialla yrittäessä selvittää tunteita. Ja silti sä oot siinä mun vieressä, nukkumassa jo sikeesti.

12 kommenttia:

  1. mä niin tykkään sun tavasta kirjottaa ,jatka samaan malliin :)

    VastaaPoista
  2. mie käyn joka kerta lukemassa sun postauksen (pakko) ku on niin paljon ihania kuvia ja tekstiä :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit, olipa ihanasti sanottu! Tuntu sairaan hyvältä lukea, kiitos paljon :-)

      Poista
  3. wouu vähäks hienoi kuvii! (niinku aina) ! (: ja noi kengät ja kirjotus ja kaikki aah <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iik, kiitos paljon ihanasta kommentista Erica :-) ♥

      Poista
  4. löysin blogis äskön, oon lukenu kaks postausta ja arvaa mitä? oon IN LOVE. kuvat, kirjotustyyli, blogin ulkoasu ja vielä bloggaajan kauneus, kaikki on plussaa. jatka saman malliin, ootan innolla uusia postauksia !:-)

    somethongaada.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, sä taisit just saada mut herkistymään tän kommentin takia! Ihan älyttömän ihanasti sanottu ja kiitos vielä siitä, että sä tän kommentoit äänen :-)!

      Poista
  5. Heippa sä pääsit mun linkkaa blogisi parhaimpiin! :--)

    http://luminoussoul-jenna.blogspot.fi/2013/07/linkkaa-blogisi-top-7.html

    VastaaPoista
  6. ihanat kengät!! mistä noi on??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Biancosta :-) Ihan lempparikengät tällähetkellä, joten kiitos!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)