tiistai 9. heinäkuuta 2013

PELKKÄÄ VAHVISTAMISTA

IMG_0770
IMG_0747
IMG_0663
Yheksäs heinäkuuta ja viimeyöstä tullut mansikkakuume, jota mä voin tällähetkellä sanoa inhoavani enemmän kuin ketään ihmistä koko maailmassa. Vihaanko mä ketään, on ihan älytön kysymys mun elämässä, se ei onnistuis, josta mä taidan olla salaa ylpee. Leikitään kuurupiiloa, se pysyy päivät poissa mut iltasin se taas löytää mut peiton alta surullisena. Mä en tiedä mistä se pahamieli saapuu tai minne se on matkalla. Silti se iskee illalla kotiintullessa, mielen päästessä lepäämään ja silmien painuessa kiinni kovempana kuin ikinä ennen. Mä painan silmät kiinni ja nostan jalat ilmaan ja toivon. Mä tiedän huomenna olevan hyvä päivä, välillä täytyy vaan antaa elämän potkia päähän osatakseen nauttia tulevaisuudesta. Kyllä mä osaankin, välillä sitä fiilistä täytyy vaan vahvistaa. 

Töissä mun "lapsi" kutsuu mua ihanan kauniiks ja unohtaa aina meiän ollessa kahdestaan, etten mä oikeesti oo äiti hänelle. Se imartelee valehtelematta paljon. Illalla bussissa väsyneenä, mä huomaan ihmisiä joka näkökulmasta. Ne pyytää mua lupaamaan, että eläisin elämäni paremmin kuin he on sen eläneet. Tuntuu pahalta, miten alkoholisti voi sanoa mulle niin, ei kenenkään elämän pitäis olla katumusta entisestä. Mä hymyilen ja lupaan, vaikka tiedän, ettei niin voi sanoa. 

6 kommenttia:

  1. kyl elämän pitääki välil vastustaa että osaa sit nauttiakki ku menee hyvin (: tosi söpö paita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta turiset, niinhän se menee :-D Kiitos, siitä on tullu viimepäivinä ihan lemppari ton kukkakuosin takia!

      Poista
  2. oot ihan hirmu kaunis :-)

    http://crt-homepage.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihana paita ja ihana sinä :)♥

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)