maanantai 12. elokuuta 2013

23:13 JA VIHDOIN TÄSSÄ

IMG_3812
IMG_5256
IMG_3789
IMG_5411
IMG_0782
IMG_5304
Mä en tiedä, miten mä osaisin ilmasta itteäni tarpeeks hyvin tällähetkellä. Mun ois pitäny käydä nukkumaan jo aikoja sit, mut kääriydyn yhä pienempään tilaan uuden kahisevan lakanan sisään. Oon syöny kymmenen lautasellista pasta carbonaraa ja rakastunu kyseiseen ruokaan hetkihetkeltä enemmän ja enemmän. Samaan aikaan oon potenu jonkinlaista kriisia itteni kanssa, enkä tosiaankaan tiedä miks. Typerä juurikasvu saa mut tuntemaan itteni rehellisesti sanottuna ihan tajuttoman rumaks ja nyt kun se on historiaa, alkaa oma naama samalla sekunnilla miellyttämään enemmän. Jaksan edelleen hämmästyä, miten ittensä kauniiks tunteminen voi omalla kohalla olla kiinni tasantarkkaan niistä kahesta maantienvärisestä sentistä hiuksien alussa. Tunnen itteni pikkutytöks jännittäessäni huomista koulupäivää, lakkaamalla varpaankynsiä ja miettimällä huomisia vaatteita. Monen minuutin sängyssä makoilun ja jalkojen heiluttamisen jälkeen oon edelleen tässä, miettimässä tänhetkisiä ajatuksia ja sitä, montako kuvaa mulla tässä postauksessa on kyseisistä lakanoista. Kello 23:13 ja vihdoin mä oon saanu ajatuksia ees pienen verran selvemmiks. Kauniita unia!

10 kommenttia:

  1. Harmittaa kun sun instagram on kai yksityinen kun yrittää koneella kattoa niin tulee vaan ''no photos show'' :( En omista ig:tä joten ois kiva jos se ois julkinen niin netissäkin näkis :)

    -K

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä laitoin sen yksityiseks muutama kuukaus sit, ku en enää viittiny kattoo ulkomaalaisten lähettämiä "kehuja" mun kuviin. Ne laitti enemmän kuvottamaan kuin oikeesti saamaan hyvää mieltä :-D Enkä mä muutenkaan tykänny siitä, miten ketä tahansa saatto käydä kattomaan kuvia mun perheestä, musta bikineissä tai jotain juhlimiskuvia kuluneelta viikonlopulta! Oon pahoillani, mut ehkä jokupäivä vielä - vaikka suurinosa niistäkin kuvista näkyy blogin puolella jossain vaiheessa :-)

      Poista
  2. Ihanat niittirintsikat, mistä olet ostanut? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hersecretistä! Mut oon nähny noita useesti viimeaikoina ihan tavallisissa vaatekaupoissakin :-)

      Poista
  3. miten meni eka koulu pv`?:) ite kans oon tykästyny hersecrettii ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi hyvin, mä olin jo kerinny unohtaa paljonko noita ihmisiä siellä tuli kaivattua :-)

      Poista
  4. miltä nimeltä löydyt instagrammissa? :)

    VastaaPoista
  5. Vaau mikä asu!! JA nuo hiukset!<3 Täyttä rakkautta!

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)