lauantai 3. elokuuta 2013

2.8. ♥

IMG_4055
IMG_4243
IMG_4326
kihlat1
Oon pukenu päälleni mekon, vaikka ulkona on viileetä ja mä tunnen paleltuvani. Laitan viimiset ripsarit ja kerron mun olevan valmis tulevaan iltaan. Pidät mua kädestä kiinni ja johdatat mua pitkin merenrantaa, enkä mä voi olla hymyilemättä idiootin tavoin. Ihmiset hymyilee meille ympärillä ja mä tunnen itteni tyttöystäväks, joka on pakahtumaisillaan seuraavilla sekunneilla.

18:00 meillä on pöytä mun kauan haluamastani ravintolasta, johon mä istun tietämättömänä tulevasta illasta tai tietämättömänä siitä, etten mä ois pian enää pelkkä tyttöystävä. Ilta kuluu ja mun hymy syvenee entisestään, kunnes sä johdatat mut uuteen ravintolaan ja sanot mun saavan mitä tahansa noilta listoilta. Mä vastustelen, vaikka tiiän sen olevan turhaa sun ylipuhumisten takia.

Ravintoloissa syömisen jälkeen johdatat mua taas kädestä pitäen pitkin satamaa ja osotat penkkiä riippusillalta. Huijaat mua ja sanot, miten mun lempikuohari sopis tähän hetkeen paremmin kuin mikään ja voin vaan nyökätä päätä siinä istuessa. Muutaman sekunnin päästä nostat kuoharipullon ilmaan ja poksautat korkin auki nopeemmin, kuin mä ees ehin ymmärtää. Kohotat kättä, josta paljastuu sormus ja mä jähmetyn minuuteiks. En sano mitään, tunnen vaan kyyneleitten valuvan poskille ja älyttömän onnellisuuden kohoovan ylöspäin. Tätä miestä mä rakastan, mä oon kihloissa ja onnellinen. Teinikihlat tai ei, kuka määrittää oikeen ajankohdan niille tai aikarajan tulevaan.

37 kommenttia:

  1. Voi, ihanaa! ♥ Meni aivan kylmät väreet tätä tekstiä lukiessa. Te kuulutte yhteen, ootte täydellinen pari! Valtavasti onnea molemmille!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua, et tiiäkkään, kuinka hyvä mieli tästä tuli! Ihanasti sanottu ja isot kiitokset molemmilta :-) ♥

      Poista
  2. Oi että osaat kirjoittaa kauniisti <3hurjasti onnea teille :)

    VastaaPoista
  3. Onneksi olkoon ♥ awws ihana kihlaus :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ♥ Samaa mieltä :-)

      Poista
  4. kuinka ihanaa! paljon onnea teille! :-)

    VastaaPoista
  5. Ihanaa, onnittelut teille :)<3

    VastaaPoista
  6. voi apua kuinka ihanaa ! isot onnittelut teille!:)♥

    VastaaPoista
  7. voiii, kuinka ihanaa! onnee hurjasti :)♥

    VastaaPoista
  8. Toosi paljon onnee! <3 toi ilta vaikutti supertäydelliselt, kyllä sun kelpaa olla noin ihanan pojan kanssa kihloissa (: !! ootte ihana pari ja sen kyllä huomaa et rakastatte toisianne!<3 oon oikeesti onnellinen teiän puolesta :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jättikiitos Erica! ♥ Ihanaaa, jos se välittyy sillekki puolelle näitten postausten perusteella :-) Tuntu ihan sairaan hyvältä lukee tämmöstä tekstiä, hih!

      Poista
  9. Voi eeeei♥
    Ootte nii ihania! Sovitte niin täydellisesti yhteen! Onnea ihan toooodella paljon!♥

    Ja sit viel Noora sulle :)
    Tää sun blogis on aivan ihana! Saat näillä sun blogiteksteillä jotenki vaan munki päivän paremmaks, ku vaikutat tommoselta ihanan avoimelta, iloselta ja vähän "höpsöltäkin" (siis sillai hyvällä! :) ihmiseltä!
    Sun asentees on aivan mahtava! Susta pitäis monen ihmisen ottaa mallia! Voin sen takia sanoakkin, että sä oot mulle roolimalli!

    Jatka samaan malliin tytsy! :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iik, mä luin tän ties kuinka moneen kertaan ja aina vaan hymyilin leveempää ja leveempää hymyä :-D Ihan ÄLYTTÖMÄN ihanasti sanottu, mä rakastan tällasia pitkiä perusteltuja kommentteja ja just semmosen lukeminen tuntu paremmalta kuin hyvältä! En tiedä mitä sanoa, kun kiitoskin tuntuu liian vähäiseltä verrattuna siihen, kuinka hyvän mielen tää sai mussa aikaan - kiitos tuhannesti! ♥

      Poista
  10. samat sanat ku edellisessä kommentissa! oot ihan mahtava <3 ja onnea kamalasti! <3 mitä sun vanhemmat sano kihloista? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tositosi paljon noista sanoista ♥ Sillonku tultiin illalla kotiin, niin menin heiluttelemaan mun kättä niitten eteen, eikä ne meinannu millään ymmärtää sitä kädenheiluttamisen ideaa. Iskä kuitenki tajus ensimmäiseks kysyä, et ollaanksme menty kihloihin ja kuulosti aika iloselta liikuttuneen äitin kanssa. Tosi hyvin molemmat kuitenkin otti tän, vaikka tää niille ihan täys yllätyksenä tulikin:-)

      Poista
    2. ihanaa että siun vanhemmat otti sen noi hyvin! Haluun vielä sanoo vielä, että arvostan siuta tosi paljon:) en oo paljon tänne kommentoinu, mutta jokainen postaus on ollu miulle henkilökohtasesti koskettava, koska käsittelet täällä aika paljon samoja tunteita ja ajatuksia ku mie omassa päässä. oot ihailtavan rohkee nainen, ja voin kuvittella kuinka ylpee siun poikaystävä on siusta, oot niin rakastettava ihminen näin blogin välitykselläkin! <3 oisin maailman onnellisin jos miulla ois siun kaltainen ystävä! oot MAHTAVA :) <3 älä säikähä, olihan tää aika hehkuttava kommentti, mutta halusin kertoo että ihailen siuta :)

      Poista
    3. Harva kommentti jättää mut sanattomaks, mut tää tais olla just sellanen kommentti, mä en nimittäin vieläkään tiiä kuinka mun pitäis vastata tai että millä tapaa :-D Ei ollu kaukana, ettei mulle tullu kyyneleet silmäkulmaan tän lukemisesta ja noista sun sanoistas! Sä sanoit tosi kauniisti ja mä oon ilonen siitä, että sä sanoit tän kuitenkin nimellisesti ja omana ittenäs :-) Kiitos sulle monet kerrat, tää oli ihan sairaan ihana kommentti ♥

      Poista
  11. VOI EI APUA! Hirmusesti onnea molemmille, olkaa yhessä ikuisesti! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos meiltä molemmilta ja sitä mekin toivotaan ♥ :-)

      Poista
  12. Oi ihanaa!! onnea tositositosi paljon teille <3! kirjotit ihanasti tosta illasta, se oli varmasti täydellinen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hurjan paljon Jasmin! ♥ Täydellistä koko ilta valehtelematta olikin :-)

      Poista
  13. superisti onnea teille molemmille!! :)

    VastaaPoista
  14. noora aloin itkeen tätä tekstiä lukiessa - oot vaan ihan paras ♥

    - misa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä... ♥ Voi sua Misa, sä oot ihana :-)

      Poista
  15. oi ihanaa, tosi paljon onnee! :))

    VastaaPoista
  16. ei vitsi , mä rakastan sun tyyliä kirjottaa ! yleensä en tykkää tän tyylisistä blogeista , mutta nää sun kirjotukset herättää oikeesti ajatuksia ! sä oot ihana ihminen ja oon ollu niin monesti kateellinen sulle ja sun poikaystävälle ! hurjasti onnea teille molemmille <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla sun pitävän tästä :-)! Oon pyörittäny tätä tekstipohjaa yöstä asti, enkä mä osaa vieläkään vastata tältä hämmennykseltä. Musta tuntuu hassulta, miten monet mun kaverit on meiän seurustelun ensimetreiltä asti hokenu meiän yhteensopivuutta ja sanonu haluavansa isona samanlaisen suhteen, blogiin on alkanu tulla tällasta samanlaista kommenttia kuten tää ja puoltutut on tullu kadulla tai bussissa vastaan ja sanonu mulle ihan samaa musta ja mun poikaystävästä ja toivottanu perään vielä onnea, kun mä en oo tienny kuinka vastata! Mä en oo ikinä ees ajatellu jonkun tuntevan tollasia tunteita, enkä nää mitään syytä siihen :-) Sä löydät ihan varmasti sen onnen ja oikeen (niin klisee kun onkin, mut ainut, johon mä tosissani uskon). Jos et vielä tänään, niin ainakin jonain päivänä! Kaikkea hyvää sulle ja kiitos tästä kommentista, se sai mut ajattelemaan! ♥

      Poista
  17. Voi ihanaaa, onneksi olkoon teille!! <3 ootte aivan ihana pari:)

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)