sunnuntai 11. elokuuta 2013

IHAN TÄYSIN MUMMOMEKKO

IMG_4913
IMG_5058
aurafestipäov'1
Juostiin kaatosadetta karkuun ja kuultiin kuinka ihmiset kiljuu yrittäessään pysyä kuivina. Sade kasti ihon, sai kengät tuntumaan litimäriltä ja sukat juuttumaan jalkoihin kiinni. Se sai mut laittamaan silmät kiinni ja painamaan itteni vasten lämpöä. Niinkuin pienenä uhmattiin kaikkea mahollista, nykyään mun uhmaukset taitaa liittyä säähän ja mekon pistämiseen kaatosateella. Se muistuttaa kaheksankymmentä vuotiaan mummon yöpuvulta, mut mä en anna sen haitata. Jollain tapaa mä pidän siitä, vaikka mulla ei ookkaan mitään käsitystä, mistä mun sisäinen mummo on oikein iskeny.

4 kommenttia:

  1. no emmä ny tiiä onko toi ny nii mummomainen mekko :o vaikka mummot on just ihanii, mut kyl toi mekkoki on ihana ::)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, mun mielestä tossa mekossa ei oo mitään nuorekasta :-D Mut kiva kuulla, et ees joku aattelee sillä tavalla, parempihan se nimittäin niin päin on!

      Poista
  2. Just söpö täydellisyys toi mekko! Bloggaajakin on tosi kaunis:) kaiken kaikkiaan tosi kivalta vaikuttaa sun blogi!:)

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)