perjantai 9. elokuuta 2013

SITÄ SUN TÄTÄ

NAANTALISSYÖMÄS
Muutama päivä sit venesatamassa istuskelemassa ja syömässä. Musta alkaa pikkuhiljaa tuntua mun kaikkien rahojen katoavan pelkästään ulkona syömiseen, tän viikon saldona nimittäin yks ainut päivä kotiruualla :-D 
IMG_3916
Kuinka ihana paikka Naantali voi olla?! Vois sanoo jo kesällä tulleen tavaks käydä tuolla syömässä lämpiminä kesäiltoina ja toivottavasti tuun viettämään vanhuusvuodetkin asuen just tuolla! 
NAANTALISSYÖMÄS1Miten huono elämä mulla voi olla, kun saan keskellä yötä järjettömän mykkäkoulun aikaseks maailman typerimmällä syyllä: vesimelonin loppumisella. Siinä kirotessa mun huonoa elämää, aamulla jääkaappiin oli jotenkin kummallisesti ilmestyny muutamakin vesimeloni... Hups! :-D 
phone2
Tsekkaamassa 3096 päivää, joka tais olla yks parhaimpia leffoja aitoudellaan! Voi jestas, miten mua jo pienenä pelotti tän Natachan katoamisjutut lehdissä ja vähintäänkin yhtä paljon tätä kirjana lukiessa. Nää tositapahtumiin sijottuvat on musta parhaimpia leffoja, enkä taida olla ikinä kattonu huonoa sellasta!
IMG_3951
Leffailta Pretty Little Liarsin parissa ja tää jos mikä saa mut tuntemaan itteni jänishousuks! Yksin kattoessa mä en uskalla käydä sammuttamaan valoja ja ulkona tuntuu vaanivan joku mies.. :-D 
phone1
1. Viikon takasta asua, joka instagrammissakin vilahti @nooraheinonen 2. Vahingossa kolmas vesimelonikuva koko postauksessa, lemppariherkku!

10 kommenttia:

  1. etkö pidä kihlasormusta? :( Kun näisssä kuvissa ei näy sitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei me oltu vielä näitten kuvien ottohetkillä kihloissa, mut pidän mä :-)

      Poista
  2. oi kuinka kiva blogi sulla!!:)
    http://anniinajohanna.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. vesimeloni on mun lempi hetelmä :P !

    VastaaPoista
  4. Käytätkö kihlasormustasi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se on mulla päivittäin kädessä!

      Poista
  5. Oho joku olikin jo sitä kysynyt :D ei tartte julkasta jollet taho :)

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)