torstai 12. syyskuuta 2013

PIKAISIA ELONMERKKEJÄ

Downloads
Onnellinen tyttö & väsyneet jalat, kyllä mä silti rakastan koulua turussa, vaikka mulla koulumatkoihin 10 tuntia viikossa uppookin! 
Downloads9
Uudet huivit muistuttamassa syksyn tulosta pikkuhiljaa ja tän hetken lempparimarjat! Alko kyllä kaduttamaan heti, etten käyny samantien ostamassa molempia huiveja muutamassa eri värissä.
Downloads8
Iik, mun ekat rapujuhlat muutama viikko sit. No, ainakin mä voin olla ylpee itestäni opittuani syömään tollasia, vaikken mun syömisnopeudella meniskään kehumaan :-D
iphoneee-001
Mun oli vihdoin pakko avautua täällä bloginkin puolella mun järkyttävästä farkkuongelmasta, kun ei oma tai kavereittenkaan pää tuota tulosta tässä asiassa. Oon jaloista kokoa 22/30 (jota ei suomessa ees oo kokotaulukossa, joten tästä ei tainnu olla apua) eli 23/30 siis. Mulle on ollu muutenkin vaikee löytää farkkuja, kun kaupoista hädintuskin ees tota 23/30 löytys ja nyt ne muutamatkin kaupat, jossa sitä myytiin, on ottanu ton koon pois niitten valikoimista. Jään kohta ilman mitään housuja, tällähetkellä vetelen viidesti kavennetuilla Dr.denimeillä ja yksillä toisilla housuilla. Kaikista kamalinta oli se, miten mun kaveri yllytti mut koittamaan Zaran lastenpuolen 136-kokoa ja teki mieli lyödä päätä seinään - liian isot...
sannanetteturus
Mugcakea pikkusiskon kanssa, ihan parasta! Maistuu ihan mutakakulta, mut vie aikaa tehä vaan alle minuutin, sairasta. 

Ja ainiin, käykääs kurkkaamassa tyttöjen uutta blogia TÄSTÄ, kun vielä muistan sanoa :-)

6 kommenttia:

  1. oot taas nii kauniina nuissa kuvissa...ja noi marjat on kyl hyvii :3 jugurtissakin ! sie siis kävelet sun koulumatkat?(:


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikun mulla menee päivässä koulumatkoihin 90km, niin joudun kulkee bussilla :-) Oi kiitos tosi paljon, ihana kuulla!

      Poista
  2. Voisiksä laittaa ton mugcaken reseptin? :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tein ite tällä ohjeella tän helppouden ja yksinkertasuuden takia, mut löytyyhän tästä eri versioita ihan pilvin pimein netistä, jos haluu kokeilla jotain erilaista :-)

      http://pienilintu.blogspot.fi/2013/08/mugcake.html?m=1

      Poista
  3. misä sä asut, oon aina luullu et turussa.. :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, mä oon varmaan antanu olettaa niin sen sanomisen helppouden tähden :-D Asun oikeesti 45km päässä turusta ihan pienellä paikkakunnalla, Mietosissa! En oo vaan nähny järkeväks sanoo noin tarkalleen sitä ikinä, kun luultavasti ykskään tän blogin lukijoista ei oo ikinä kuullukkaan muutaman tuhannen asukkaan paikkakunnasta :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)