maanantai 16. syyskuuta 2013

TÄÄ VUOSI LOPPUUN ILMAN PENNIÄKÄÄN

IMG_7963
IMG_7978
lemustleleippä1
Tällähetkellä mä tykkään mun uudesta neuleesta älyttömästi, vaikka mun poikaystävä kivasti toteskin sen tuovan mieleen jonkun sen äidin maton haha!

Lyötiin kaverin kanssa muutamat suunnitelmat talven varalle lukkoon ja siinä samassa mä sain innostuksen kokeilla elää kaks kuukautta ilman senttiäkään. Mulla ei oo mitään tietoa, miten mä tän aion käytännössä toteuttaa, mut iso halu tähän ainakin on! Ajattelin laskea loppujenlopuks, paljonko mä säästin tällä, ja käyttää ne rahat johonkin isompaan juttuun. Oon niin innoissani ja oonkin miettiny voivani keksiä äitin ja iskän kanssa jonkun sopimuksen, että ne maksais mulle vaan meikit tän kolmen kuukauden ajan, niin mulla ei tulis olemaan minkäänlaista ongelmaa (...hah, mitä mä just kirjotin) olla käyttämättä rahaa.

Kieltämättä vähän pelottaa, oon nyt käyny joka päivä kaupungilla kiertelemässä kauppoja ja juossu ruokiksillakin ettimään uusia juttuja itelleni ja nyt se pitäis lopettaa... Tervetuloa ankea syksy ja kaks kuukautta samoilla vaatteilla vaatekriisien hallitessa mun elämää, mä ootan. Ja nimenomaan kauhulla.

6 kommenttia:

  1. :O ompa aika mielenkiintoinen päätös...mut varmasti todella palkitseva jos onnistuu :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihme kyllä tää tuntuu vieläkin hyvältä idealta, vaikka mä ensin innostuin ajatuksesta viimeyön pikkutunneilla ja laitoin sen vaan väsymyksen piikkiin! Voin kuitenki nostaa kättä pystyyn ja myöntää olevani ihan älyttömän ylpee itestäni, jos mä loppuun asti selviin - on tää kuitenkin ihan sairaan iso elintasoromahdus ja tottumiskysymys :-)

      Poista
  2. rohkee projekti, tsemppiä ja toivottavasti onnistut! :-))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiitos paljon tsempeistä, sitä mäkin toivon! :-)

      Poista
  3. myös maapallo kiittää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, sekin hyöty tästä vielä on!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)