tiistai 3. syyskuuta 2013

UUSIEN TUULIEN KANSSA

IMG_6943
IMG_7260
kiukkulintsaa
IMG_6975
IMG_7383
Blogi on ollu yks mietityimmistä jutuista lähiaikoina, mä oon nimittäin ollu ihan jumissa. En suoraan sanottuna tiiä, paljonko se on heijastunu teiän ajatuksiin, mut omalla kohalla paljonkin. Se ensimmäinen uusi pieni alku on tän blogin päivittäminen enemmän itteni näköseks, joka mun on pitäny tehä jo vaikka kuinka kauan aikaa sit! Vaikka mä en osotetta saanutkaan muutettua niin, että uudet postaukset ois ilmestyny "vanhoile lukijoille" automaattisesti (...mikä on musta ärsyttävää, joten päätin pysyä ihan vaan tässä osotteessa sen takia), niin halusin vaihtaa nimen ja laittaa jotain bannerintapasta tohon korvaamaan valkosta tyhjyyttä. Edellinen nimi oli hikihatussa keksitty, enkä mä ikinä halunnu nimen olevan sellanen, josta ei osaa yhdistää muhun millään lailla persoonattomuutensa tai tarinattomuutensa takia. Ehkä tää on se pieni uus juttu, jonka mä tarvisin saamaan uutta tuulta tähän touhuun, josta mä kuitenkin pidän älyttömästi!

4 kommenttia:

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)